Όχι χωρίς λόγο: πίσω από το αναλόγιο, έχοντας αναλάβει ο καθένας από ένα απόσπασμα, βρέθηκαν εκτός από ερευνητές ή δημοσιογράφους και δεκάδες ηθοποιοί, όπως ο Σάιμον Ράσελ Μπιλ, ο Μπεν Γουίσο (ο «Q» στα τελευταία Τζέιμς Μποντ αλλά και εκ των πρωταγωνιστών στο «Lobster» του Γιώργου Λάνθιμου) ή ο Μπράιαν Κοξ.
«Δεν νομίζω ότι θα αντέξουν πολλοί όλο το δεκαπεντάωρο, μου αρέσει όμως η ιδέα ότι μπορεί να αναμεταδοθεί σε όλο τον κόσμο», έλεγε ο σκηνοθέτης μερικές βδομάδες πριν. Και έτσι ακριβώς συνέβη: η ανάγνωση του ομηρικού έπους προβλήθηκε μέσω streaming, ενώ σημαντικά αποσπάσματά του αναρτήθηκαν και σε 399 συνολικά «τιτιβίσματα», καθιστώντας το #iliad, ένα από τα παγκοσμίως δημοφιλή θέματα του twitter.
«Χτες, πολεμήσαμε μαζί», ανάρτησε στο τέλος της μαραθώνιας ανάγνωσης ο Γκουλντ. «Σήμερα, το θέατρο Almeida στέλνει στους “πολεμιστές” του, την αγάπη του».
Σε μια εκδοχή τρεισήμισι ωρών, η «Ορέστεια» του Αισχύλου, άνοιξε τις πύλες της τον Ιούνιο και η επιτυχία της την οδήγησε στη μεγαλύτερη σκηνή του Trafalgar Studios. Η «Μήδεια», με την Κέιτ Φλίτγουντ στον πρωταγωνιστικό ρόλο, αναμένεται για το Σεπτέμβριο, ενώ άλλες εκδηλώσεις, περιλαμβάνουν συζητήσεις με τίτλους όπως «Από τον Διόνυσο στον Ρίτσαρντ Ντόκινς».