Παρέμβαση στο θέμα των Κυπριακών Αερογραμμών, οι οποίες αντιμετωπίζουν σοβαρότατο πρόβλημα, έκανε ο αντιπρόεδρος της «κυβέρνησης» του παράνομου τουρκοκυπριακού καθεστώτος, Σερντάρ Ντενκτάς, προτείνοντας να μπει η τουρκοκυπριακή πλευρά μέτοχος κατά 50% στην εταιρεία.
Ο Ντενκτάς σε δηλώσεις του ανέφερε: «Κάνω έκκληση να γίνουμε εταίροι με μερίδιο 50% η κάθε πλευρά, έτσι ώστε η εταιρεία να μη χρεοκοπήσει».
Πρότεινε τα αεροσκάφη που θα απογειώνονται από το αεροδρόμιο της Τύμπου να πραγματοποιούν πτήση προς την Τουρκία και τα αεροσκάφη που θα απογειώνονται από τη Λάρνακα να πραγματοποιούν πτήσεις προς την Ευρώπη.
Αυτό, δήλωσε, θα αποτελέσει «ένα σημαντικό άνοιγμα και μέτρο οικοδόμησης εμπιστοσύνης μεταξύ των Τουρκοκυπρίων και των Ελληνοκυπρίων».
Η Αρχή Αδειών για Αεροπορικές Μεταφορές έχει προειδοποιήσει τις Κυπριακές Αερογραμμές ότι μπορεί να αναστείλει στις 9 Ιανουαρίου την άδεια τους, εάν μέχρι την προηγουμένη το Δ.Σ. της εταιρείας δεν παρουσιάσει ελεγμένους λογαριασμούς της, από τους οποίους να διαφαίνεται η οικονομική της φερεγγυότητα και ικανότητα να ανταπεξέλθει οικονομικά -χωρίς τη χρήση των τρεχουσών εσόδων- στο πτητικό και επιχειρησιακό της πρόγραμμα.
Ο υπουργός Συγκοινωνιών αντικρούει καταγγελίες των πιλότων των Κυπριακών Αερογραμμών
Παράλληλα, σοβαρές καταγγελίες κατά του κύπριου υπουργού Συγκοινωνιών, Μάριου Δημητριάδη, διατυπώνει η Παγκύπρια Συντεχνία Πιλότων (ΠΑΣΥΠΙ) των Κυπριακών Αερογραμμών, η οποία αναφέρει ότι, ύστερα από έρευνα στον Έφορο Εταιρειών, προκύπτουν «αδιαμφισβήτητα στοιχεία», που φέρουν τον υπουργό Συγκοινωνιών να είναι διευθυντής σε δύο εταιρείες οι οποίες είναι συνδεδεμένες με τράπεζα.
Η ΠΑΣΥΠΙ σημειώνει ότι εδώ και μερικούς μήνες ζητά την παραίτηση του κ. Δημητριάδη, λόγω των «καταστροφικών δηλώσεων που έκανε για τις Κυπριακές Αερογραμμές, δημιουργώντας ζημιά στην εταιρεία.
Τις καταγγελίες αντέκρουσε ο κύπριος υπουργός, ο οποίος δήλωσε στην τηλεόραση του ΡΙΚ ότι έχει παραιτηθεί από τις 13 Μαρτίου από όλα τα διοικητικά συμβούλια που έχουν σχέση με την τράπεζας. Διαβεβαίωσε, επίσης, ότι δεν διατηρεί οποιαδήποτε επαγγελματική σχέση με τον όμιλο ή άλλο οργανισμό από της αναλήψεως των καθηκόντων του στο Υπουργείο Συγκοινωνιών.