Αισιοδοξία για το μέλλον των εφημερίδων εξέφρασε ο Γκ. Ο΄ Ράιλι, πρόεδρος της Διεθνούς Ένωσης Εκδοτών σε εκδήλωση που έγινε πρόσφατα στο Λονδίνο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα, οι εφημερίδες (εκτός των free press) παρουσίασαν αύξηση των πωλήσεών τους κατά 2% το 2006 και καθημερινά υπολογίζεται ότι διαβάζουν εφημερίδα περίπου 1,5 δισεκατομμύριο άνθρωποι.
Οι εφημερίδες είναι παγκοσμίως το δεύτερο σημαντικότερο διαφημιστικό μέσο, με μερίδιο 29,4% της διαφημιστικής δαπάνης.
Αλλά και στην Ελλάδα οι εφημερίδες καταγράφουν αύξηση διαφημιστικών εσόδων- το πρώτο τετράμηνο φέτος εμφάνισαν έσοδα 14,42% υψηλότερα από πέρυσι.