Ουίλιαμ Τρέβορ ΟΙ ΕΡΓΕΝΗΔΕΣ ΤΩΝ ΛΟΦΩΝ
Επιμ. Α. Μαντόγλου, μτφ. Δ. Παπαγρηγοράκη, Κ. Παπαδημάτου, Μ. Σαρατσιώτη,
Ελληνικά Γράμματα
Δώδεκα αφηγήματα ενός από τους επιφανέστερους στυλίστες στη μικρή φόρμα. Η πίσω σκοτεινή πλευρά του μυαλού, τα κρυμμένα κίνητρα πίσω από τις πράξεις, τα θαμμένα μυστικά. Ένα βιβλίο για τις «χαμένες ευκαιρίες». Ο ογδοντάχρονος πεζογράφος αναπτύσσει με ανθρωπογνωστική συμπάθεια τις ιστορίες του. Σηκώνει το χαλάκι και μας δείχνει τι κρύβεται από κάτω.
Εric Εmmanuel Schmitt ΤΟ ΩΡΑΙΟΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
Μτφ. Ιωάν.
Πετρίδου, επιμ. Αχ. Κυριακίδης, Οpera
Οκτώ ιστορίες γυναικών. Ο δόλιος αφηγητής αναπτύσσει την αφήγηση ευχάριστα, ανώδυνα, ακύμαντα, ώς την τελική έκρηξη, που ανατρέπει τα πάντα. Τα αφηγήματα του Σμιτ βρίθουν αισθήματος, αλλά δεν είναι αισθηματικά. Παίζουν με την κοινοτοπία, για να την ξηλώσουν.
Έρνεστ Χεμινγουέι ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ
Μτφ.
Η. Μαγκλίνης, Καστανιώτης,
Πρόκειται για το πρώτο βιβλίο που εξέδωσε στις ΗΠΑ ο Χεμινγουέι. Στις περισσότερες ιστορίες του ήρωας είναι ο Νικ Άνταμς, ένα είδος alter ego του συγγραφέα.
Ινδιάνοι, η καταστροφή της Σμύρνης, ο κύριος και η κυρία Έλιοτ που δεν μπορούν να τεκνοποιήσουν. Λιποαναρρόφηση της φράσης, έκτυπο ύφος, σαφές συγγραφικό στίγμα.
Carlos Fuentes ΚΟΝΣΤΑΝΤΣΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΠΑΡΘΕΝΟΥΣ
Μτφ. Έφη Γιαννοπούλου, Άγρα
Ένας βιβλιόφιλος Αμερικανός καρδιολόγος, ένας καταφερτζής Δον Ζουάν, ένας ξεπεσμένος ταυρομάχος, τρεις αρχιτέκτονες με γνώση και φόρα. Ο συγγραφέας γράφει για το Μεξικό της δεκαετίας του 1930, του 1960, του 1980. Φαντασία που ίπταται, σουρεάλ εκτροπές, τεχνημένες εναλλαγές ύφους, ποιητική σύλληψη του κόσμου και μυθοπλασία που ερμηνεύει την πραγματική πραγματικότητα.