Η εικόνα της Αθήνας στα τέλη του 18ου αι. αποτυπωμένη με μεγάλη λεπτομέρεια χάρη πιθανότατα στη χρήση camera obscura στέκει απέναντι στα «θραύσματα» από τη Χάρτα του Ρήγα. Οι επικήδειοι που εκφωνήθηκαν στην εξόδιο ακολουθία του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη, οι μεταφράσεις του «Υμνου εις την Ελευθερίαν» του Διονύσιου Σολωμού στα γαλλικά και τα ιταλικά και οι αναφορές του Καποδίστρια προς τη Γερουσία περί ελευθερίας του Τύπου, όλα τους πρωτότυπες ψηφίδες ενός εθνικοαπελευθερωτικού αγώνα που καταγράφηκε σε έγγραφα και πίνακες ζωγραφικής, σε χαρακτικά και μετάλλια, σε πιάτα, βάζα και ρολόγια, τα οποία συγκεντρώθηκαν για να «εικονογραφήσουν» με τον δικό τους τρόπο τις σελίδες εκείνες της Ιστορίας που συνδέθηκαν με τη γέννηση του ελληνικού κράτους. Είναι οι 367 πρωταγωνιστές της επετειακής έκθεσης της Βουλής των Ελλήνων «Αντικρίζοντας την Ελευθερία! Στη Βουλή των Ελλήνων, δύο αιώνες μετά» που φιλοξενείται στο περιστύλιο της Ολομέλειας και στην αίθουσα Τροπαίων και Υπασπιστών.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ