Κενά ενημέρωσης

Κενά στην ενημέρωση των αγροτών φαίνεται ότι έχει εντοπίσει το υπουργείο

Γεωργίας. Μάλιστα, παράγοντες του υπουργείου εκτιμούν ότι η ελλιπής ενημέρωση

αποτελεί τον κυριότερο λόγο που, όπως επεσήμανε πρόσφατα και ο υπουργός

Γεωργίας κ. Γιώργος Δρυς, υπάρχει «μια γκρίζα εικόνα για το κυβερνητικό έργο».

Έτσι, λοιπόν, από τον Σεπτέμβριο ξεκινούν προσπάθειες, ώστε οι αρμόδιοι φορείς

να βρεθούν κοντά στους αγρότες και να τους ενημερώσουν για τα θέματα που τους

αφορούν. Γι’ αυτόν τον σκοπό πρόκειται να ιδρυθεί, έως το τέλος του έτους,

Γραφείο Ενημέρωσης ΚΑΠ, με τετραψήφιο αριθμό, το οποίο θα απαντά και γραπτώς

στα ερωτήματα που θα θέτουν οι ενδιαφερόμενοι. Μάλιστα, θα καλούν και στελέχη

της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα, ώστε να ενημερώσουν και να εκλαϊκεύσουν

τις ρυθμίσεις της E.E.

Μόνο βόλτες στα μαγαζιά

Έπειτα από το φθινόπωρο μετατίθεται, τελικά, το θέμα της επέκτασης του ωραρίου

των εμπορικών καταστημάτων. Και, όπως όλα δείχνουν, οι διαπραγματεύσεις

ανάμεσα στους φορείς της αγοράς και την κυβέρνηση θα είναι σκληρές. Οι

περισσότεροι μιλούν για ένα μέτρο το οποίο μόνο προβλήματα θα προκαλέσει και

δεν θα φέρει κανένα κέρδος, ούτε στους εργαζομένους ούτε στις επιχειρήσεις.

Μάλιστα, σε όσους υποστηρίζουν ότι η επέκταση του ωραρίου θα αυξήσει την

κατανάλωση, αυτοί που αντιδρούν στο μέτρο αντιπαραθέτουν το επιχείρημα ότι «αν

κανείς δεν έχει χρήματα να ξοδέψει για αγορές, μόνο βόλτες στα μαγαζιά θα

κάνει».

Ο πόλεμος συνεχίζεται

Τον Ιούλιο κερδήθηκε η μάχη της λαϊκής, αλλά ο πόλεμος κατά της ακρίβειας

συνεχίζεται, λέει ο υφυπουργός Ανάπτυξης κ. Κίμωνας Κουλούρης. Κάποιοι μιλούν

για λαϊκισμό αλλά, όπως και να ‘χει, δεν μπορεί καταμεσής του καλοκαιριού

κάποια εποχικά είδη να πωλούνται όσο και τον χειμώνα. Σε ορισμένες

περιπτώσεις, όπως για παράδειγμα στα ροδάκινα, οι καταστροφές έχουν ωθήσει τις

τιμές στα ύψη, όμως είναι προκλητικό να πρέπει να πληρώσει χρυσάφι ο

καταναλωτής ένα φρούτο ή μία σαλάτα.