Στη μάχη των ελαστικών που ξέσπασε αιφνιδίως μετά το τελευταίο Γκραν Πρι της

Ουγγαρίας θα κριθεί, όπως όλα δείχνουν, ο πόλεμος στη Φόρμουλα I.

Στη Μόντσα, έδρα τής Φεράρι, που θα κατακλυστεί από χιλιάδες τιφόζι, θα

διεξαχθεί αύριο ένας από τους πιο κρίσιμους αγώνες του φετινού Πρωταθλήματος

και όλα τα βλέμματα θα είναι στραμμένα στα ελαστικά που θα χρησιμοποιήσουν τα

μονοθέσια των Γουίλιαμς, ΜακΛάρεν.

Μετά τις καταγγελίες της Φεράρι και της Μπριτζστόουν πως τα ελαστικά που

χρησιμοποιεί η Μισελέν στους μπροστινούς τροχούς των Γουίλιαμς, ΜακΛάρεν αλλά

και στις Ρενό, Τογιότα και Τζάγκουαρ, αντιβαίνουν τους κανόνες τής FIA, η

γαλλική εταιρεία αναγκάστηκε να δημιουργήσει ένα νέο προϊόν.

Τα νέα ελαστικά τής Μισελέν που χρησιμοποιήθηκαν στα δοκιμαστικά της Μόντσα

χαρακτηρίστηκαν πιο γρήγορα από τα προηγούμενα, βάζοντας σε σκέψεις την ηγεσία

της Φεράρι και τον διεκδικητή του τίτλου, Μίχαελ Σούμαχερ.

Στη βαθμολογία των οδηγών, ο Γερμανός οδηγός απέχει μόλις έναν βαθμό από τον

δεύτερο Μοντόγια (Γουίλιαμς) και δύο από τον Ραϊκόνεν (ΜακΛάρεν).

Το φαβορί

Από τους τρεις διεκδικητές, ο Μοντόγια θεωρείται φαβορί για νίκη στην

αρχαιότερη και πιο γρήγορη πίστα λόγω του κινητήρα του μονοθεσίου του, αλλά

και των οδηγικών του ικανοτήτων.

Πέρυσι τέτοια εποχή, ο Κολομβιανός έσπασε τα κοντέρ στα δοκιμαστικά

πετυχαίνοντας τον καλύτερο χρόνο όλων των εποχών και φυσικά πήρε την πολ

ποζίσιον. H Φεράρι όμως ήταν αυτή που πανηγύρισε το 1-2, με τον Μπαρικέλο να

παίρνει την καρό σημαία.

Ύστερα από αρκετές εβδομάδες στασιμότητας, λόγω απαγόρευσης των δοκιμαστικών

από τη FIA, όλες οι ομάδες έσπευσαν στη Μόντσα για να στήσουν τα μονοθέσιά

τους.

Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο Ραλφ Σούμαχερ λίγο έλειψε να χάσει τη ζωή του,

όταν η Γουίλιαμς ξέφυγε από την πορεία της και προσέκρουσε με ταχύτητα 230

χιλιομέτρων στις προστατευτικές μπάρες. Ο Ραλφ θα λάβει τελικά μέρος στον

αγώνα, αν και ένιωθε ζαλάδες και πονοκεφάλους μέχρι χθες.

Στα δοκιμαστικά όλοι προσπάθησαν να κρύψουν τα χαρτιά τους, πλην του Μοντόγια,

που έκανε επίδειξη ισχύος φορώντας (η Γουίλιαμς) τα νέα ελαστικά τής Μισελέν.

H τελευταία έχει δημιουργήσει βεντέτα με τον τεχνικό διευθυντή της Φεράρι, Ρος

Μπρόουν, μετά τους χαρακτηρισμούς του τελευταίου πως τα ελαστικά της γαλλικής

εταιρείας δεν ακολουθούν τους κανόνες.

«Δεν είναι ο κύριος Μπρόουν ο κατάλληλος άνθρωπος για να μας πει ότι τα

ελαστικά μας παραβαίνουν τους κανόνες», έγραφε η ανακοίνωση της Μισελέν,

άνθρωποι της οποίας συναντήθηκαν με τους επικεφαλής της FIA για να αποδείξουν

πως τίποτα το μεμπτό δεν υπήρχε στις προσπάθειες βελτίωσης των προϊόντων τους.