|
|
|
|
Πριν από λίγα χρόνια απορούσαμε με Σουηδούς, Νορβηγούς και άλλους λαούς που
εμφανίζονταν ως φανατικοί της Γιουροβίζιον, σε ευρωπαϊκές έρευνες τηλεθέασης.
H τηλεθέαση (34,6%) της φετινής διοργάνωσης, λόγω «My number One» και Έλενας
Παπαρίζου, έβαλε πια τους Έλληνες τηλεθεατές (για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά)
στο κλαμπ των… «Γιουροβιζιονίστας»! Και σημείωσε το δεύτερο καλύτερο ρεκόρ
των τελευταίων 15 ετών – ύστερα από το περυσινό (36,4%) που κατέγραψε ο
δείκτης της AGB Hellas, στο δεύτερο ημίχρονο τού τελικού του Euro μεταξύ
Πορτογαλίας και Ελλάδας.
Τον φετινό διαγωνισμό της Γιουροβίζιον, με την υψηλότερη τηλεθέαση τής
κατηγορίας του (ελαφρά ψυχαγωγία), ακολουθούσε το τηλεριάλιτι «Fame story» του
Antenna με 25% τηλεθέαση (στην τελευταία εκπομπή). Το ίδιο «σκηνικό» είχε
καταγράψει η AGB Hellas και κατά την προηγούμενη σεζόν, όταν είχαν αποσπάσει
αντίστοιχα ποσοστά τηλεθέασης (34,2% και 25,3%).
Σε κάθε απευθείας μετάδοση αγώνα της εθνικής ποδοσφαιρικής ομάδας, τα
μηχανάκια της AGB… παίρνουν φωτιά! Πέρυσι ήταν το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα.
Φέτος ήταν οι αναμετρήσεις της Εθνικής, στο πλαίσιο των προκριματικών για το
Μουντιάλ της Γερμανίας. Το ματς Ελλάδας – Αλβανίας (2-0 με γκολ των Χαριστέα,
Καραγκούνη) είχε φέρει στις συχνότητες τού Mega 2,9 εκατ. τηλεθεατές (ή
31,4%)! Γενικότερα πάντως η Εθνική πρωταγωνίστησε στις προτιμήσεις των
τηλεθεατών, αφήνοντας πίσω την κορυφαία ευρωπαϊκή διασυλλογική διοργάνωση,
Champion’s League. Ωστόσο, από τις μεταδόσεις της εν λόγω διοργάνωσης ξεχώρισε
το ματς – θρίλερ Λίβερπουλ – Ολυμπιακού (1-3), με 21,6% τηλεθέαση.
Στα σίριαλ, η πρώτη θέση – όπως όλα δείχνουν – είναι… ρεζερβέ από
πέρυσι. Το «Καφέ της Χαράς», από τις αρχές τής σεζόν έως τις 6 του μήνα,
περίοδο κατά την οποία τέθηκε στο μικροσκόπιο της AGB Hellas, διατηρήθηκε
πρώτο στις προτιμήσεις των τηλεθεατών, βελτιώνοντας μάλιστα το ποσοστό του:
πέρυσι είχε τηλεθέαση 23,7% και φέτος… σκαρφάλωσε στο 27,8%. Την ώρα που ο
διεκδικητής τού τίτλου για τη σεζόν που κλείνει σε λίγο, το «Μη μου λες αντίο»
του Μανούσου Μανουσάκη έφτασε ήδη στο 24,5%. Στα τοκ σόου, ο «Κίτρινος Τύπος»
του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου – με τη συνέντευξη Βαβύλη – ξεχώρισε (με περίπου
1,2 εκατ. τηλεθεατές) στην κατηγορία του, με 12,9% τηλεθέαση. Στην αντίστοιχη
θέση πέρυσι βρισκόταν η «Ζούγκλα» (με 10,8%).
Από τη Νεράιδα στο ναυάγιο
Το ναυάγιο των 11 Όσκαρ, ο «Τιτανικός» του Τζέιμς Κάμερον, δεν άφησε φέτος
περιθώρια για την κορυφή σε καμία άλλη ταινία της κατηγορίας. Με 18,2%
τηλεθέαση, άφησε πίσω τις «Αστερίξ και Οβελίξ: επιχείρηση Κλεοπάτρα», «Γάμος α
λα ελληνικά», «Spiderman» και «Το τρελό κυνήγι του θησαυρού». Πέρυσι η
δημοφιλέστερη ταινία ήταν ελληνική: «H νεράιδα και το παλικάρι», με 15,3%. Και
ακολουθούσε το γυρισμένο στην Κεφαλονιά «Μαντολίνο του λοχαγού Κορέλι» (14,7%).