ΜΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ… τριών ολόκληρων χρόνων το τραμ φτάνει την ερχόμενη εβδομάδα στη Βούλα: από την Πέμπτη 15 Νοεμβρίου, περίπου 2.500 επιβάτες με προορισμό τη Βούλα, θα μπορούν να χρησιμοποιούν το τραμ για τις καθημερινές μετακινήσεις τους.
Μπορεί για την κατασκευή ολόκληρου του δικτύου του τραμ να χρειάστηκαν μόλις 18 μήνες- καθώς υπήρχε μεγάλη πίεση για την ολοκλήρωση του έργου, λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων- όμως για τα 700 μέτρα της επέκτασης των γραμμών του νέου μέσου από τη Γλυφάδα προς τη Βούλα, ο χρόνος που χρειάστηκε ήταν σχεδόν 36 μήνες. Οι υπεύθυνοι της εταιρείας του τραμ υποστηρίζουν ότι η συγκεκριμένη επέκταση καθυστέρησε αρκετά λόγω αρχαιολογικών ευρημάτων.
Στη Βούλα, από την ερχόμενη εβδομάδα πρόκειται να λειτουργήσει ένας καινούργιος τερματικός σταθμός του τραμ, που θα είναι και ο τελευταίος της «περιπέτειας» του νέου μέσου στα νότια προάστια. Η επιβατική κίνηση εκτιμάται ότι θα αυξηθεί κατά 2.500 έως 3.000 επιβάτες την ημέρα, καθώς η συγκεκριμένη επέκταση εξυπηρετεί εκτός από τους μόνιμους κατοίκους της Βούλας, το Νοσοκομείο Ασκληπιείο, την Ακτή Βούλας (Ακτή Α΄ Αλιπέδου), τις τουριστικές υποδομές, το Κέντρο Αποθεραπείας και Αποκατάστασης- ΠΙΚΠΑ Βούλας και τα κέντρα διασκέδασης που βρίσκονται στην παραλιακή ζώνη.
Στο έργο της επέκτασης προς τη Βούλα, συνολικού προϋπολογισμού 10 εκατ. ευρώ, εντάχθηκε από την Τραμ Α.Ε. και η αντιπλημμυρική θωράκιση της ευρύτερης περιοχής της Γλυφάδας, με την κατασκευή ειδικού δικτύου απορροής των ομβρίων υδάτων, τόσο στον άξονα της οδού Διαδόχου Παύλου όσο και κατά μήκος της Αγγέλου Μεταξά. Το κόστος για τα συμπληρωματικά έργα ανέρχεται σε 5,5 εκατ. ευρώ.
Ο Πειραιάς
Τη λειτουργία της επέκτασης του τραμ προς τη Βούλα θα ακολουθήσει η προκήρυξη των έργων της επέκτασης του τραμ προς τον Πειραιά. Η Τραμ Α.Ε. σχεδιάζει να προκηρύξει το έργο για την επέκταση στον Πειραιά, αρχικού προϋπολογισμού 50 εκατ. ευρώ, την άνοιξη του 2008. Η επέκταση του τραμ στον Πειραιά θεωρείται ζωτικής σημασίας για την οικονομική βιωσιμότητα του νέου μέσου, καθώς από τα έσοδα των κομίστρων των επιβατών για Πειραιά εκτιμάται ότι θα καλύπτεται το 75% των λειτουργικών εξόδων της εταιρείας. Υπενθυμίζεται ότι το 2005 το τραμ παρουσίασε ζημιές 24,47 εκατ. ευρώ, ενώ πέρυσι οι ζημιές ανήλθαν σε περίπου 30 εκατ. ευρώ.