Παρίσι και μόδα αποτελούν δύο ταυτόσημες έννοιες. Στην έκθεση αυτοκινήτου, που συνεχίζεται στην πρωτεύουσα της Γαλλίας, εκπροσωπούνται οι τέσσερις τροχοί αλλά και η υψηλή ραπτική!
Α υτοκίνητα και ρούχα δεν έχουν- φαινομενικά- κοινά σημεία. Και όμως πρόκειται για τα δύο προϊόντα, στα οποία το ντιζάιν παίζει καθοριστικό ρόλο στην τελική επιλογή του αγοραστή. Πολύ δύσκολα θα αγοράσεις ένα πουκάμισο ή ένα ταγεράκι που δεν θα σου αρέσει αισθητικά, ενώ ελάχιστοι είναι και εκείνοι που δεν ενδιαφέρονται για τις γραμμές και το στυλ του επόμενου Ι.Χ. τους.

Σε κανένα άλλο σαλόνι αυτοκινήτου δεν προβάλλεται τόσο έντονα αυτή η σχέση, όπως στο Παρίσι. Η Πόλη του Φωτός αποτελεί τη Μέκκα της υψηλής ραπτικής, κάτι που επηρεάζει σε σημαντικό βαθμό και τον χαρακτήρα της έκθεσης αυτοκινήτου, την οποία φιλοξενεί κάθε δύο χρόνια. Οι κοπέλες, οι οποίες μαγνητίζουν τα βλέμματα των επισκεπτών στα περίπτερα των εταιρειών, φορούν συχνά τις δημιουργίες επώνυμων σχεδιαστών μόδας, κατά προτίμηση Γάλλων, αλλά και άλλων εθνικοτήτων. Λογικό, αφού η δημοσιότητα της έκθεσης είναι πολύ μεγάλη και οι τηλεοπτικές εικόνες μεταφέρονται σε όλον τον κόσμο.

Σε αυτή την πρωτότυπη πασαρέλα έχουν καταθέσει κατά καιρούς την έμπνευσή τους διάσημοι ντιζάινερ αυτοκινήτων, αλλά και επώνυμοι σχεδιαστές ρούχων, καθώς τα συγκεκριμένα προϊόντα προβάλλουν την κοινωνική θέση του ιδιοκτήτη τους και την προσωπικότητά του. Φέτος επισημοποιήθηκε αυτή η σχέση με μια φαντασμαγορική εκδήλωση για τα 100 χρόνια σχεδιασμού αυτοκινήτων και μόδας με δημιουργίες του γάλλου μόδιστρου Φρανκ Σορμπίρ, όμως ωραίες παρουσίες- τετράτροχες και… δίποδες- υπήρχαν σε κάθε γωνιά και σε όλη τη διάρκεια της έκθεσης. Μοντέλα με συναρπαστικό στυλ, αυτοκίνητα με ξεχωριστό σχεδιασμό και παρισινή ατμόσφαιρα δημιουργούν έναν συνδυασμό, στον οποίο είναι αδύνατον να αντισταθείς και σε «υποχρεώνει» να κλείσεις από τώρα το επόμενο ραντεβού με την παγκόσμια πρωτεύουσας της μόδας και του ντιζάιν. Αu revoir!