Ο Κώστας Μποσταντζόγλου (φωτογραφία), γιος του Μποστ (ο άλλος γιος του είναι ο ηθοποιός Γιάννης Μποσταντζόγλου), χρόνια τώρα προσπαθεί να σχηματίσει το παζλ του έργου του πατέρα του. Δηλαδή, να συγκεντρώσει πίνακες, κείμενα, σκίτσα, ζωγραφισμένα αντικείμενα. Γραφίστας ο ίδιος και συγγραφέας (προσφάτως ανέβηκε στο Θέατρο Στοά η μαύρη κωμωδία του «Ελέφας») μιλάει στα «ΝΕΑ» για έναν πατέρα τόσο άγαρμπα τρυφερό, τόσο εργατικό, τόσο αγαπημένο: «Σε χάιδευε και ήταν σαν να σε βάραγε. Οταν δούλευε στο γραφείο του δεν ήθελε κανέναν πάνω από το κεφάλι του. Οταν όμως τελείωνε έναν πίνακα, ένα σχέδιο, ένα κείμενο, ήθελε να σου το δείξει», θυμάται ο Κώστας Μποσταντζόγλου και περιγράφει τις δυσκολίες για να συγκεντρώσει το σύνολο του έργου του: «Ψάχνουμε να βρούμε και να αρχειοθετήσουμε τα δεκάδες σκίτσα, έργα του, ακόμη και αντικείμενα ζωγραφισμένα. Φανταστείτε πως μια πόρτα ζωγραφισμένη από τον πατέρα μου έφτασε σε δημοπρασία πριν από επτά χρόνια τις 40.000 ευρώ. Επίσης ο πίνακας “Ρωμαίος και Ιουλιέττα” ανήκει στο Τελλόγλειο, ενώ άλλα έργα του βρίσκονται στο Παρίσι και δεκάδες από αυτά είναι διασκορπισμένα σε ιδιωτικές συλλογές. Εμείς πάντως δεν πουλάμε τίποτε από ό,τι μας έχει αφήσει».
Αιρετικός καλλιτέχνης, έντονα στρατευμένος (με ουκ ολίγες διώξεις και 42 μηνύσεις), βαθιά δραματικός, ο Μποστ ήταν πολύ αγαπητός στον κόσμο. Ακόμη αντηχεί το παρατεταμένο χειροκρότημα στο Ηρώδειο το καλοκαίρι του 1994 όταν ανέβηκε ο «Ρωμαίος και Ιουλιέττα» με παραγγελία του σκηνοθέτη – ηθοποιού και φίλου του Θανάση Παπαγεωργίου. Ακόμη, η νεότερη γενιά γελοιογράφων ερευνά την τεχνοτροπία και τις εμπνεύσεις του που θα ζωντανέψουν στο Μουσείο Μπενάκη, όπου μοιάζει να κάθεται κι εκείνος στην ιστορική του γραφομηχανή (εκτίθεται επίσης) πάνω στα πλήκτρα της οποίας εργάστηκε ακούραστα για σχεδόν έξι δεκαετίες.