Η ιδέα ξεκίνησε το 1999 στην Πάτρα από μια νεανική παρέα που αγαπούσε τον καφέ, με τη δημιουργία ενός παραδοσιακού καφεκοπτείου στο κέντρο της πόλης. Πολύ γρήγορα όμως κατάφερε να βρεθεί στην κορυφή. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το γεγονός ότι το 2012 η Coffee Island κέρδισε το βραβείο τής ταχύτερα αναπτυσσόμενης αλυσίδας στην Ελλάδα, στα βραβεία Franchise Awards.
Η πατρινή αλυσίδα Coffee Island, παρά την οικονομική κρίση που έχει γονατίσει το επιχειρείν στην Ελλάδα, όχι μόνο αντιστέκεται αλλά επεκτείνεται και ήδη αριθμεί ένα δίκτυο franchise 102 καταστημάτων στην Ελλάδα, στην Κύπρο, στη Ρουμανία και στην Αλβανία.
Η διαφορετική πρόταση είναι, όπως λέει ο Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος (φωτογραφία επάνω), διευθυντής ανάπτυξης και εμπορικός διευθυντής της Coffee Island, ότι δεν αποτελεί απομίμηση κάποιου υπάρχοντος concept αλλά μια πρωτογενή έμπνευση που παντρεύει το καφεκοπτείο με τη δυνατότητα σερβιρίσματος ροφημάτων σε όρθιους και διερχόμενους καταναλωτές. «Σεβόμαστε τον καταναλωτή, τον επιχειρηματία συνεργάτη μας και καταφέραμε να γίνει το παραδοσιακό καφεκοπτείο, που αποτελούσε πάντα ένα σημαντικό κομμάτι της ελληνικής γειτονιάς, με το μοντέρνο espressobar», λέει ο κ. Κωνσταντινόπουλος. Επιπλέον, σημαντικό κεφάλαιο για την εταιρεία είναι και οι επενδύσεις στην τεχνογνωσία. Σήμερα διαθέτει δύο υπερσύγχρονες μονάδες μεταποίησης και συσκευασίας καφέ ενώ η επένδυση που έχει γίνει σε μηχανολογικό εξοπλισμό της δίνει τη δυνατότητα να εξασφαλίσει την ποιότητα των προϊόντων που προσφέρει στους πελάτες της.
Η Coffee Island σχεδιάζει τα βήματά της στο εξωτερικό. Το εγχείρημα ενέχει αρκετό ρίσκο, όμως ήδη τα πρώτα βήματα έχουν γίνει στη Ρουμανία και αναμένονται δύο ακόμη καταστήματα που θα είναι έτοιμα να λειτουργήσουν έως το τέλος του χρόνου, όπως και άλλα καταστήματα στη Βουλγαρία, στο Λονδίνο και στη Μέση Ανατολή.