Την περίπτωση της πτήσης 522 των κυπριακών αερογραμμών Helios Airways εξετάζουν οι εμπειρογνώμονες στο πλαίσιο των ερευνών για τη χαμένη πτήση της Malaysian Air. Οι κυβερνήτες του Boeing 737, το οποίο συνετρίβη το 2005, αντιλήφθηκαν πολύ αργά ότι υπήρχε αποσυμπίεση στην καμπίνα, με αποτέλεσμα να μην προλάβουν να βάλουν τις μάσκες οξυγόνου. Το αεροπλάνο πετούσε για αρκετή ώρα με τον αυτόματο πιλότο, μέχρι που συνετρίβη στην ορεινή περιοχή του Γραμματικού. Σκοτώθηκαν και οι 121 επιβαίνοντες. Η θεωρία της αποσυμπίεσης, επισημαίνει ο Τσαρλς Μπρέμνερ από τους βρετανικούς «Τάιμς», τέθηκε επί τάπητος αφότου η Ομοσπονδιακή Αρχή Αεροπορίας των ΗΠΑ εξέδωσε οδηγία σχετικά με την ικανότητα πτήσης αρκετών Boeing 777.