Είδε τον Τζίμι Χέντριξ στο παριζιάνικο Olympia και αποφάσισε να γίνει μουσικός. Επέλεξε τα ντραμς επειδή ήταν «ένα ταραχώδες παιδί» και μόλο που η μητέρα του έθεσε ως όρο τον προβιβασμό στην επόμενη τάξη, ο πατέρας του ούτε που ήθελε να ακούσει για όλα αυτά. Ετσι, ο 16χρονος τότε Marc Cerrone έφυγε από το σπίτι, άρχισε να εμφανίζεται με διάφορα σχήματα σε κλαμπ του Σεν Τροπέ και όταν στο τέλος μιας εμφάνισης η κοπέλα του άπλωσε το καπέλο της ώστε οι παρευρισκόμενοι να ρίξουν μέσα το κατιτίς τους, ένας άντρας από το κοινό έβαλε αντί για χρήματα μια πρόσκληση για συνεργασία. Ηταν ο παραγωγός Eddie Barclay και ήταν αυτός που θα κυκλοφορούσε το πρώτο σινγκλ του Cerrone με το συγκρότημα Kongas, το «Boom».
Τα υπόλοιπα δεν είναι γνωστά όσο η απήχησή τους στη χορευτική κουλτούρα στα τέλη του 1970, και εκεί έγκειται η σημασία του μίνι ντοκιμαντέρ για τον Cerrone που προ ημερών αναρτήθηκε στο Διαδίκτυο από την Pitchfrok TV, του ομότιτλου μουσικού περιοδικού. Αφηγητές, μεταξύ άλλων, ο Νάιλ Ρότζερς, ο Dimitri from Paris αλλά και ο ίδιος ο «θρύλος» της γαλλικής ντίσκο, που δεν έχει και λίγες ιστορίες να διηγηθεί. Για το άλμπουμ «Love in C minor» (φωτογραφία), ας πούμε, που στάλθηκε από ένα δισκοπωλείο στην Αμερική κατά λάθος, πυροδοτώντας τη διεθνή καριέρα του μουσικού. Για την πρώτη του εμφάνιση σε αμερικανική εκπομπή, όταν δεν ήξερε καλά καλά αν θα βγει στο πλατό, μέχρι που κάποιος τον έσπρωξε ενώ αναγγελλόταν ο σταρ της βραδιάς. Και για αρκετά ακόμα, που ενδεικτικά συνοδεύονται από μια επίσης φρέσκια συλλογή με τίτλο «The best of Cerrone Productions», από την Because Music.