Η ιστορία του Στιβ Τζομπς έχει μεταφερθεί ουκ ολίγες φορές σε αμέτρητα βιβλία, τηλεοπτικά προγράμματα, ντοκιμαντέρ και ταινίες, με πιο πρόσφατη αυτή με τον Άστον Κούτσερ. Αυτή την φορά ο βραβευμένος σκηνοθέτης Ντάνι Μπόιλ, προσπαθεί να πει την ιστορία του προσώπου-είδωλο της Apple με έναν διαφορετικό τρόπο. Η ταινία «Steve Jobs» με τον Μάικλ Φασμπέντερ στον πρωταγωνιστικό ρόλο, σε σενάριο Άαρον Σόρκιν, βασίζεται στην επίσημη βιογραφία του Τζομπς από τονΟυόλτερ Άιζακσον(Steve Jobs: The Exclusive Biography). Ήταν ξεροκέφαλος, τελειομανής, μακιαβελικός, ανήθικος- ειδικά όταν επρόκειτο για την κόρη του Λίζα, την οποία δεν αναγνώρισε ποτέ;

«Όσοι είδαν την ταινία λένε ότι είναι πραγματικά δείχνει μια σκληρή πλευρά του Τζομπς και ότι δεν ήταν και πολύ αγαπητός» είπε ο Φασμπέντερ. «Όμως, αυτό είναι κάτι που δεν με ενδιαφέρει και τόσο. Εγώ επικεντρώθηκα σε κάποιον που είχε ένα όραμα. Και χρειάστηκε πολλή ενέργεια και συγκέντρωση για να το καταφέρω. Ίσως να βγήκε η συγκεντρωτική πλευρά του. Είχε και αυτός ελαττώματα; Ναι! Όλοι έχουμε».
Παρά το γεγονός ότι φυσιογνωμικά δεν μοιάζει με τον Στιβ Τζομπς (τουλάχιστον όχι όσο έμοιαζε ο Κούτσερ), ο Φασμπέντερ ενσαρκώνει την περσόνα του Τζομπς πολύ πειστικά – πριν μείνει στον κόσμο η εικόνα του με το μαύρο ζιβάγκο. Ο ίδιος και συμπρωταγωνιστές του (η Κέιτ Γουίνσλετ υποδύεται τη στενή συνεργάτιδα του συνιδρυτή της Apple, Tζοάνα Χόφμαν) είχαν το πλεονέκτημα να μιλήσουν με αρκετούς από τους συνεργάτες του Τζομπς, οι οποίοι εμφανίζονται στην ταινία.

«Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν η τεράστια επιρροή που είχε και έχει ακόμη σε αυτούς τους ανθρώπους», λέει ο Φασμπέντερ. «Πόση αγάπη υπήρχε και η θλίψη που ένοιωθαν ότι δεν ήταν πλέον μαζί τους. Η επίδραση που είχε αυτός ο άνθρωπος στη ζωή τους ήταν πολύ αισθητή».

Αν και η ταινία δεν πήγε και πολύ καλά στην Αμερική -μέσα σε τρία σαββατοκύριακα και σε 2400 κινηματογραφικές αίθουσες έκοψε μόλις 7,1 εκατ. δολάρια- ο Ντάνι Μπόλι εκτιμά ότι «ήταν ήδη πολύ και πολύ σύντομα». Ο ίδιος αισθάνεται ότι είναι μία από τις καλύτερες ταινίες της καριέρας του, όπως και σχεδόν όλοι όσοι συμμετείχαν.

Στις ελληνικές αίθουσες αναμένεται στις 19 Νοεμβρίου.