Τον πρώτο επίσημο-πλήρη ηλεκτρονικό τουριστικό οδηγό της Αττικής, μέσω του οποίου οι τουρίστες θα μπορούν να πραγματοποιούν και κρατήσεις, έθεσαν την Τρίτη σε λειτουργία το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΞΕΕ) και ο Δήμος Αθηναίων.

Πρόκειται για τη νέα υπερ-πλατφόρμα TRIP2ATHENS, η οποία σύμφωνα με τους δημιουργούς της, φιλοδοξεί να γίνει το κεντρικό σημείο προβολής και προώθησης όλων των τουριστικών δραστηριοτήτων της Αττικής.

Χωρίς καμία οικονομική υποχρέωση ή κόστος για τους συμμετέχοντες, το TRIP2ATHENS, προβάλλει το σύνολο των τουριστικών δραστηριοτήτων (διαμονή, εστίαση, ψυχαγωγία, αγορές κ.α.) σε εφτά γλώσσες (ελληνικά, αγγλικά, γερμανικά, γαλλικά, ισπανικά, ρωσικά, κινέζικα), προσφέροντας εμπλουτισμένη εμπειρία και αυξημένες δημιουργικές δυνατότητες στον εγχώριο και διεθνή επισκέπτη, από το στάδιο της προετοιμασίας μέχρι και την ολοκλήρωσή του ταξιδιού του.

Παράλληλα, εξηγεί ο πρόεδρος του ΞΕΕ κ. Γιώργος Τσακίρης, αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο για τις τουριστικές επιχειρήσεις, καθώς προάγει την εξωστρέφεια και την προώθηση του τουριστικού προϊόντος στη διεθνή αγορά του e-tourism. Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από το σύστημα των συνεργιών που υποστηρίζει η πλατφόρμα μεταξύ των ξενοδοχειακών και των άλλων επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών και προϊόντων τουριστικού ενδιαφέροντος (2.000 επιχειρήσεις, 470 ξενοδοχεία και περίπου 1.000 αξιοθέατα, εκατοντάδες δραστηριότητες και άλλα σημεία ενδιαφέροντος).

Για τον επαγγελματία του τουρισμού, προσθέτει ο κ. Τσακίρης, το TRIP2ATHENS αποτελεί τον ολοκληρωμένο μηχανισμό εξατομικευμένης επιχειρηματικής προβολής (προφίλ επιχείρησης, φωτογραφίες, ωράριο λειτουργίας, στοιχεία επικοινωνίας, διαδραστικός χάρτης κ.α.) αλλά και εργαλείο προώθησης και αύξησης των πωλήσεων, παρέχοντας ευκαιρίες εμπορικών συνεργιών με τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

Επισημαίνεται, ότι μια από τις καινοτομίες του TRIP2ATHENS είναι η παροχή της δυνατότητας -για όποιον το επιθυμεί- ανάπτυξης συνεργιών μεταξύ των αθηναϊκών επιχειρήσεων, μέσω της προσφοράς εκπτωτικών κουπονιών, που θα λειτουργεί ως εξής: Κατά τη διαδικασία της κράτησης στο TRIP2ATHENS, ο επισκέπτης θα μπορεί να επιλέξει κάποιο από τα «Εκπτωτικά Κουπόνια» που θα έχουν καταχωρηθεί νωρίτερα από τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις (εστιατόρια, bar, καφετέριες, εμπορικά). Έτσι, μέσω του TRIP2ATHENS οι τουριστικοί επαγγελματίες θα δημιουργούν εμπορικά δίκτυα, ενθαρρύνοντας τους επισκέπτες να επισκεφτούν και να καταναλώσουν στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.

Επίσης, ο επισκέπτης μέσα από το ιδιαίτερα φιλικό και «έξυπνο» περιβάλλον του trip2athens.com, θα μπορεί άμεσα:

* Να αναζητήσει πληροφορίες μετάβασης προς/από την Αθήνα.

* Να αναζητήσει και να κλείσει ξενοδοχείο στην Αθήνα και την Αττική.

* Να αναζητήσει πληροφορίες μετακίνησης εντός του προορισμού (ΜΜΜ).

* Να αναζητήσει, να εντοπίσει και να ενημερωθεί για τα αξιοθέατα, τις δραστηριότητες, το φαγητό, τη διασκέδαση, τις αγορές κ.α. Ο επισκέπτης μπορεί να αναζητήσει σημεία ενδιαφέροντος (π.χ αρχαιολογικά αξιοθέατα, μουσεία, μνημεία, πάρκα, παραλίες κ.λ.π), οργανώνοντας την περιήγησή του. Για κάθε σημείο-αξιοθέατο, έχει τη δυνατότητα να δει πλήρη περιγραφή, πλούσιο φωτογραφικό υλικό και διαδραστικό χάρτη. Ακόμα, ο επισκέπτης μπορεί να αναζητήσει πληροφορίες και να ενημερωθεί για τα δεκάδες γεγονότα πολιτιστικού ενδιαφέροντος που λαμβάνουν χώρα στην Αθήνα. Καθώς η υπηρεσία είναι real time και ανανεώνεται συνεχώς, αποτελεί ένα μεγάλο πλεονέκτημα του trip2athens σε σχέση με τους παραδοσιακούς οδηγούς πόλης.

* Να διαμορφώσει την ατομική του περιήγηση με βάση τα καταχωρημένα σημεία ενδιαφέροντος, όπως αξιοθέατα, επιχειρήσεις, δραστηριότητες κ.α. Ο επισκέπτης μπορεί μέσα από την εφαρμογή να δει επιλεγμένες διαδρομές (π.χ «βόλτα στο κέντρο», «Αθηναϊκή Ριβιέρα», «περιήγηση Ανατολικής Αττικής»), να οργανώσει το ταξίδι του και να δημιουργήσει το δικό του ημερολόγιο ταξιδιού το οποίο έχει τη δυνατότητα συγχρονισμού με τη mobile εφαρμογή. Ειδικότερα, η πλατφόρμα TRIP2ATHENS παρέχει μια ειδική εφαρμογή για τα κινητά τηλέφωνα (Ios, Android, Windows), ώστε οι επισκέπτες να έχουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται offline σε εφτά γλώσσες. Ακόμα, η εφαρμογή μπορεί να βοηθήσει τον χρήστη να συγχρονίσει το δικό του ηλεκτρονικό σημειωματάριο ταξιδιού, αλλά και να εξαργυρώσει εκπτωτικά κουπόνια μέσω του QR Code σε συμμετέχουσες επιχειρήσεις.

* Να εξάγει το ατομικό πρόγραμμα περιήγησής του για offline χρήση σε κινητές συσκευές (tablet/smart phone) ή να το μοιραστεί με άλλους επισκέπτες.

«Πρόκειται για την υλοποίηση μιας ιδέας που είχε ως στόχο την προβολή της Αθήνας με βάση τί κάνουν άλλες ανταγωνιστικές στο city break πόλεις, επιλέγοντας τα best practices και βεβαίως στη προβολή των τουριστικών επιχειρήσεων, όλων των κατηγοριών, ολοκληρωμένα», δήλωσε στη διάρκεια της παρουσίασης της πλατφόρμας του TRIP2ATHENS ο κ. Τσακίρης.