«Είναι τόσο υπέροχο. Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι ήρθαμε ξανά. Είναι σαν την προηγούμενη φορά αλλά εντελώς διαφορετικά από οπουδήποτε αλλού». Με αυτές τις κουβέντες η Λάνα ντελ Ρέι καλωσόρισε στη συναυλία της τους περίπου 8.500 θαυμαστές της που βρέθηκαν το βράδυ της Τρίτης στο TerraVibe για τη δεύτερη μέρα του φεστιβάλ Rockwave. Τρία χρόνια μετά την πρώτη της μουσική επίσκεψη στη χώρα μας, η 31χρονη τραγουδίστρια εμφανίστηκε στη σκηνή της Μαλακάσας μετά τη Λίζα Μίτσελ και τους Allah-Las, προκαλώντας υστερία στο κοινό της.

Οταν η αμερικανίδα σταρ έπιασε το μικρόφωνο, έφηβοι, αγόρια και κορίτσια, με μπαλόνια σε σχήμα καρδιάς και πανό με μηνύματα, άρχισαν να τραγουδούν τους στίχους του τραγουδιού «Cruel World» με το οποίο άνοιξε η συναυλία. Κάποιοι μάλιστα, αντιγράφοντας το μπόχο στυλ της, φορούσαν στεφανάκια με λουλούδια στα μαλλιά, φθάνοντας στην υπερβολή και θυμίζοντας περισσότερο τη Φρίντα Κάλο παρά την Ντελ Ρέι. Η ίδια πάντως για την ελληνική της εμφάνιση είχε διαλέξει ένα γαλάζιο κοντό φόρεμα και στα μαλλιά της χρυσό κλιπ σε σχήμα φύλλων ελιάς.

Συνεχίζοντας με το «Blue jeans» άρχισε να δίνει κάθε τόσο το μικρόφωνο στο κοινό γιατί «αισθανόταν ευλογημένη που ήταν εδώ». Με τη μελαγχολική, πολύ μελωδική φωνή της να ντύνει σωστά τους λυπητερούς στίχους, συχνά έκλεινε τα μάτια και έκανε την ερμηνεία της ακόμα πιο σκοτεινή και εσωτερική. Η σκηνή πίσω της ήταν διακοσμημένη με μια μεγάλη πράσινη κουρτίνα που έμοιαζε με θεατρική αυλαία και από κάτω το video wall έπαιζε συνεχώς μοτίβα με το πρόσωπό της. Καθώς τραγουδούσε τον στίχο «Don’t make me sad, don’t make me cry» από το ρεφρέν του «Born To Die» εμφανίστηκε μια μεγάλη αμερικανική σημαία που άρχισε σταδιακά να ξεθωριάζει. Λίγο αργότερα πάλι, καθώς τραγουδούσε «Come and take a walk on the wild side», άρχισε να περπατάει αργά στην άκρη της σκηνής σαν να ακροβατούσε.

Τηρώντας απαράβατα το play list της, που το κοινό δείχνει να γνωρίζει καλά, έφθασε και στην επιτυχία της «Summertime sadness». Οι ψίθυροι στην αρένα από τους στίχους ηχούσαν δυνατά και οι φωτισμένες οθόνες των κινητών έκαναν πιο μυσταγωγική την ατμόσφαιρα. Το ακαπέλα «Yayo» σήμανε την αρχή του τέλους της συναυλίας που τελικά ολοκληρώθηκε με το «Off to the Races».