Η ιδέα ενός έξυπνου κινητού που θα μπορούσε να συνδεθεί με το Διαδίκτυο και να τρέξει εφαρμογές αποτελούσε κάτι πρωτοποριακό πριν από περίπου δέκα χρόνια. Η Apple, όμως, ήταν η πρώτη από τις διαδικτυακές εταιρείες που προσέφερε ολόκληρο το πακέτο, συμπεριλαμβανομένης της συσκευής, τη διεπαφή με τον χρήστη, και το παράδειγμα της διάδρασης, η οποία είναι ο λόγος που το πρώτο iPhone θεωρείται ως η ημερομηνία έναρξης της επανάστασης της κινητής τηλεφωνίας. Ωστόσο, η έλευση του twitter, τον Μάρτιο του 2006, μαζί με το News Feed του facebook, τον Σεπτέμβριο του 2006, έφεραν την αναγκαία μείξη: τους χρήστες, το περιεχόμενο και την ανάγνωση των κειμένων.

Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν αυτόν τον τρόπο για να ενημερώνονται, δεν ήταν τυχαία η στροφή της διαφήμισης στα κινητά. Θα έχετε παρατηρήσει πόσες διαφημίσεις αναδύονται όταν κάνετε όχι μόνον χρήση των εφαρμογών των κινητών σας, αλλά ακόμη και καθαρισμό τους. Το facebook και σε αυτή την περίπτωση φαίνεται να υπερτερεί, λόγου χάρη, του twitter. Σύμφωνα με την comScore, αυτό οφείλεται στο ότι το facebook είχε πάντα ένα εγγενές πλεονέκτημα έναντι του twitter, καθώς βασίστηκε σε πραγματικά δίκτυα ανθρώπων, δηλαδή, τους ανθρώπους που ήδη γνωρίζαμε.

Είναι γνωστό ότι το twitter και το facebook είναι ριζικά διαφορετικές υπηρεσίες. Ομως και οι δύο ανταγωνίζονται για το ίδιο αγαθό που στις μέρες μας είναι σπάνιο: την προσοχή μας, όπως άλλωστε ανέκαθεν έκαναν όλα τα μέσα επικοινωνίας.