Αν τα ρεκόρ γίνονται για να καταρρίπτονται, όπως λέγεται, τότε πολύ σύντομα ο τίτλος της έκθεσης με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα θα περάσει σε άλλα χέρια. Το εμβληματικό Μουσείο Βικτωρίας και Αλβέρτου στο Μπρόμπτον οργανώνει τιμητική έκθεση για τους θρυλικούς Pink Floyd, όπως είχε πράξει ανάλογα το 2013 για τον επίσης σημαντικό Ντέιβιντ Μπάουι. Η έκθεση προς τιμήν του τότε είχε σημειώσει τις υψηλότερες πωλήσεις εισιτηρίων στο συντομότερο δυνατό χρονικό διάστημα. Η νέα έκθεση που διοργανώνει το μουσείο για το επιδραστικό ροκ συγκρότημα, σε συνεργασία με τα εν ζωή μέλη του, αναμένεται να σημειώσει νέο ρεκόρ, εστιάζοντας στις πρωτοπόρες συναυλίες τους.

Οι υπεύθυνοι του μουσείου θα έχουν άφθονο υλικό καθώς οι συναυλίες των Pink Floyd άφησαν εποχή για τα ψυχεδελικά σόου φωτισμών, τα θεαματικά ειδικά εφέ, τις περίτεχνες κατασκευές σκηνής, όπως εκείνη του 1973 με την οποία άνοιγε το κομμάτι «Time» (από το άλμπουμ «The Dark Side of the Moon»): ένα μοντέλο αεροσκάφους, μήκους περίπου ενάμισι μέτρου, πετούσε πάνω από τα κεφάλια των θεατών στην αρένα για να συντριβεί εν μέσω θεαματικών εκρήξεων στη σκηνή. Ή εκείνη για τις ανάγκες της συναυλίας «The Wall», όταν «χτίστηκε» ένας τοίχος από χαρτονένια τούβλα μεταξύ σκηνής και θεατών στην οποία προβάλλονταν animations, ενώ στη συνέχεια έπεφταν κομμάτια και εμφανίζονταν τα μέλη της μπάντας.

ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΜΕ ΑΙΤΙΑ. Η έκθεση για τους Pink Floyd είναι τμήμα του πολυεπίπεδου εκθεσιακού σχεδίου «You Say You Want A Revolution? Records & Rebels 1966-70» («Λες ότι Θέλεις Επανάσταση; Δίσκοι και Επαναστάτες 1966-70») που προγραμματίζει το λονδρέζικο μουσείο για το φθινόπωρο για να «εξερευνήσει τις κοινωνικές και πολιτιστικές αλλαγές που ακολούθησαν τη λιτότητα των μεταπολεμικών χρόνων». Σημαντικό κομμάτι τις δουλειάς για την έκθεση έχει ήδη γίνει. Πριν από δύο χρόνια, ένας από τους μεγαλύτερους διοργανωτές συναυλιών της Ιταλίας ήθελε να κάνει μια αναδρομική έκθεση για τη βρετανική μπάντα. Ωστόσο το σχέδιο εγκαταλείφθηκε διότι, όπως ειπώθηκε, ξέσπασε διαμάχη μεταξύ των εμπλεκόμενων πλευρών για τις αμοιβές και τα πνευματικά δικαιώματα. Εκατοντάδες εκθέματα (μεταξύ των οποίων σχέδια, συνθέσεις και ηχογραφήσεις άλμπουμ) ήταν έτοιμα εκείνη την εποχή για παγκόσμια περιοδεία. Ενα γιγαντιαίων διαστάσεων φουσκωτό γουρούνι, όπως απεικονίζεται στο εξώφυλλο του δίσκου «Animals», αλλά και ο χάρτινος τοίχος που έγινε για τις ανάγκες τις συναυλίας του «The Wall» είναι μερικές από τις εικαστικές κατασκευές που είχαν δημιουργηθεί για εκείνη την έκθεση, που όμως έμεινε στα σχέδια, και τώρα φαίνεται ότι θα παρουσιαστούν στο πλαίσιο της τιμητικής έκθεσης του βρετανικού μουσείου.