Να σας πω, χάρηκα… Αλλά, κρατιέμαι, που έλεγε και η Αννα Παναγιωτοπούλου.

Πέντε κλιπάκια, μικρά μπριγιαντάκια 60 δευτερολέπτων το καθένα υπό την ομπρέλα του επίσημου ιστότοπου visitgreece.gr που προμοτάρουν την Ελλάδα ως προορισμό διακοπών στο παγκόσμιας κλίμακας εξειδικευμένο δορυφορικό δίκτυο Travel Channel. Το οποίο Travel Channel προβάλλει την Ελλάδα ως ελκυστικό προορισμό σε 74 χώρες.

Εχω συγκρατημένη χαρά διότι καλή μεν η πληροφόρηση από την υπουργό Τουρισμού Ελενα Κουντουρά γι’ αυτή την εξέλιξη, περιμένω όμως να δω να αρπάζει την ευκαιρία από τα μαλλιά. Να πιάσει άκρη με το Travel Channel ώστε το κανάλι να βάλει στον χάρτη παραγωγής εκπομπών του την Ελλάδα.

Πάντως η καμπάνια του EOT με στόχο την επιμήκυνση –όπως υποστηρίζεται επισήμως –της τουριστικής περιόδου, τολμώ να πω πως είναι ημιτελής. Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και το αγόρι μου/ κορίτσι μου, όμως πέραν των τετριμμένων, ουδέν. Θα μπορούσε ας πούμε να έχει βουτιές στις Οβίρες Ρογκοβού, πάνω στο Ζαγόρι, ή βουτιά στη Δρακόλιμνη της Τύμφης, στη λίμνη Τσιβλού, ή αν θέλετε ντους στους καταρράκτες του Πολυλιμνίου λίγο πριν από την Πύλο, να είχε την παραλία της Φακίστρας στο Πήλιο, ή τον μακρινό ορίζοντα από το ξωκκλήσι του Αϊ-Γιώργη πάνω από τον Αβλέμονα στα Κύθηρα.

Και επιτέλους πότε θα νομοθετηθούν μέτρα για να προσελκύσουμε ως χώρα επενδυτές από τη βιομηχανία του θεάματος; Τι περισσότερο έχουν η Αυστραλία, ο Καναδάς ή η Νέα Ζηλανδία;

Πάντως τα προηγούμενα εικοσιτετράωρα κυκλοφόρησε στην Αθήνα άνθρωπος της κινηματογραφικής βιομηχανίας με τέσσερα Οσκαρ κι έκανε επαφές. Οχι όμως με εκπροσώπους της ελληνικής Πολιτείας και όπως έλεγε και μου μετέφεραν γνωστοί μου που δραστηριοποιούνται στο post production παραγωγών, ο εν λόγω αλλοδαπός έχει εικόνα για τις αδυναμίες και τις αγκυλώσεις της ελληνικής πραγματικότητας. Ευτυχώς είναι, μου λένε, αισιόδοξος άνθρωπος.