Πάνω από δεκαπέντε μοντέλα φυσικού αερίου – επιβατικά και επαγγελματικά – κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά. Η Fiat, η VW, η Audi και η Mercedes-Benz προσφέρουν κάποια από τα μοντέλα τους και σε εκδόσεις διπλού καυσίμου (φυσικού αερίου και βενζίνης). Η VW προσφέρει το Eco up, το Golf TGI / Golf Variant TGI, το επαγγελματικό Caddy TGI και το μικρό vanette Eco load up! σε εκδόσεις φυσικού αερίου. Επίσης, η Mercedes προσφέρει στην χώρα μας τη B 200 NGT και το μεσαίο βαν, το Sprinter.

VW ECO UP!

Το eco up! σύμφωνα με το εργοστάσιο χρειάζεται 2,9 κιλά CNG (φυσικό αέριο) ανά 100 χιλιόμετρα. Αυτό σε ευρώ μεταφράζεται σε μόλις 2,8 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα. Το μικρό μοντέλο διαθέτει τρικίλυνδρο κινητήρα 999 κ.εκ. CNG απόδοσης 68 ίππων με BlueMotion Technology. Ο συνδυασμός αυτός επιτυγχάνει εντυπωσιακές αποδόσεις σε επίπεδα αυτονομίας αλλά και οικονομίας χρήσης. Εκπέμπει μόλις 79γραμμάρια CO2/χλμ.Το eco up! φέρει 2 δεξαμενές φυσικού αερίου συνολικής χωρητικότητας 11 κιλών ενώ εναλλακτικά μπορεί να κινηθεί και με βενζίνη καθώς διαθέτει ρεζερβουάρ χωρητικότητας 10 λίτρα. Συνδυαστικά, η αυτονομία του eco up! ανέρχεται στα 580 χιλιόμετρα.Το eco up! κινείται χρησιμοποιώντας φυσικό αέριο κίνησης, και όταν αυτό εξαντληθεί, τότε αυτόματα χρησιμοποιεί ως καύσιμο την βενζίνη. Παράλληλα, ο χώρος αποσκευών παραμένει ανεπηρέαστος με χωρητικότητα 213 λίτρα.

Mercedes-Benz B 200 NGT

Η Mercedes προσφέρει, μεταξύ άλλων, στην ελληνική αγορά το μεσαίο πολυχρηστικό της μοντέλο της B-Class και σε έκδοση φυσικού αερίου. Το γερτμανικό μοντέλο εφοδιάζει με κινητήρα φυσικού αερίου με το 2λιτρο μηχανικό σύνολο των 156 ίππων και 270 Nm ροπής. Συγκεκριμένα η B 200 NGT έχει μέση κατανάλωση φυσικού αερίου 4,2 κιλά/100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 είναι 117 γρ./χλμ. Τα 0-100 έρχονται σε 9,1 δλ και η τελική ταχύτητα είναι 200 χλμ./ώρα. Να σημειωθεί ότι ο χώρος αποσκευών λόγω των δεξαμενών φυσικού αερίου, δεν επηρεάζει τον ωφέλιμο όγκο, όπως συμβαίνει στα περισσότερα μοντέλα. Έτσι ο χώρος αποσκευών είναι στα 501 λίτρα, και είναι και. μεγαλύτερος κατά 13 λτ. σε σχέση με τις εκδόσεις συμβατικού καυσίμου!

Audi A3 Sportback g-tron

Το Audi A3 Sportback g-tron είναι το πρώτο αυτοκίνητο φυσικού αερίου της μάρκας που μπαίνει στην παραγωγή. Ο κινητήρας 1.4 TFSI με τη χρήση φυσικού αερίου αποδίδει 110 ίππους και 200 Nm ροπής. Το πεντάθυρο αυτοκίνητο καταναλώνει κατά μέσο όρο λιγότερο από 3,5 κιλά CNG. Οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι λιγότερο από 92-88 γραμμάρια ανά χλμ στη λειτουργία του φυσικού αερίου. Το Audi A3 Sportback g-tron έχει τελική ταχύτητα 190 χλμ/ώρα ενώ χρειάζεται 11 δευτερόλεπτα για τα 0 έως 100 χλμ/ώρα. Η απόδοδση του είναι ίδια τόσο με τη χρήση CNG όσο και με τη βενζίνη. Το CNG προσφέρει αυτονομία – με βάση τη μέση κατανάλωση καυσίμου – πάνω από 400 χιλιόμετρα, με τη βενζίνη να παρέχει άλλα 900 χιλιόμετρα. Η συνολική αυτονομία είναι περίπου στο ίδιο επίπεδο με ένα πετρελαιοκίνητο Audi TDI. Διαθέτει δύο δεξαμενές κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών κατέχουν η καθεμία περίπου επτά κιλά φυσικού αερίου.

Fiat Panda 0.9 Natural Power

Η Fiat Group προσφέρει σχεδόν τα περισσότερα μοντέλα της γκάμας της σε έκδοση φυσικού αερίου. Από τις πιο πρόσφατες προτάσεις είναι το μικρό Panda σε έκδοση διπλού καυσίμου (φυσικού αερίου/βενζίνης). Συγκεκριμένα, το Panda με τον δικύλινδρο 0.9 TwinAir Turbo Natural Power κινητήρα του έχει τη δυνατότητα να καίει φυσικό αέριο ή βενζίνη. Η απόδοση του μοτέρ αγγίζει τους 80 ίππους. Το μικρό Fiat εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις (τόσο με το φυσικό αέριο όσο και με την βενζίνη). Σύμφωνα με την ιταλική φίρμα καταναλώνει μόλις 3,1 κιλά φυσικού αερίου για κάθε 100 χλμ.