Σχέδιο δημιουργίας «έξυπνου» εισιτηρίου, το οποίο θα εκδίδεται άμεσα και θα είναι ονομαστικό υλοποιεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπως ανακοινώθηκε από τη διοίκηση της εταιρείας, με αφορμή τη συμμετοχή στη ΔΕΘ.

Παράλληλα, στο επόμενο διάστημα, στα φυσικά σημεία πώλησης εισιτηρίων ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε όλη την Ελλάδα, οι επιβάτες θα μπορούν να αγοράζουν εισιτήρια με τη χρήση πιστωτικών και χρεωστικών καρτών μέσω τερματικών POS.

Δημιουργείται επίσης το club φίλων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που προσφέρει στα μέλη του πρόσβαση στις εκπτωτικές προσφορές της εταιρείας, ενώ σύντομα εισάγεται πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών miles & bonus, αντίστοιχο με αυτό που ισχύει στις αεροπορικές εταιρείες.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχωρά επίσης στην αναβάθμιση των υπηρεσιών προς τον πελάτη μέσα στο τρένο (ανανέωση κυλικείων, παροχή βελτιωμένου σήματος κινητής τηλεφωνίας), ενώ παρέχει δυνατότητα μεταφοράς του Ι.Χ. αυτοκινήτου των επιβατών μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

Τα στελέχη της εταιρείας υπενθύμισαν ακόμη τις δυνατότητες που προσφέρoυν η κάρτα Intercity 6+1, τα εισιτήρια πολλαπλών διαδρομών, η κάρτα τρίτης ηλικίας και η οικογενειακή, αλλά και το πρόγραμμα εκπτώσεων για παιδιά, φοιτητές, νέους και ομάδες άνω των έξι ατόμων.