Υπάρχει και η άλλη πλευρά του φεγγαριού. Με τους αθλητές businessmen, οι οποίοι έξυπνα ποιώντας χρησιμοποιούν τα social media όχι για να κάνουν τις τοποθετήσεις τους αλλά για να πολλαπλασιάζουν τη δημοφιλία τους και κυρίως τα κέρδη τους!

Πρώτος και καλύτερος, με τεράστια διαφορά από τον δεύτερο που εσχάτως είναι ο δραστήριος διαδικτυακά Νεϊμάρ, είναι ο Κριστιάνο Ρονάλντο. Τον σουπερστάρ του παγκόσμιου αθλητισμού συνολικά (facebook, twitter και Ιnstagram) ακολουθούν, σύμφωνα με όσα κατέγραψαν τα κοντέρ στο τέλος Αυγούστου, 238 εκατομμύρια followers. Αν ήταν χώρα, ο Ρονάλντο θα ήταν η 4η μεγαλύτερη του πλανήτη, πίσω από τις ΗΠΑ (324 εκατ.) και πάνω από την Ινδονησία (258 εκατ.), τη Βραζιλία (206 εκατ.) κ.ά.

Κατά μέσον όρο αποκτάει καθημερινά 135.000 νέους φίλους, ενώ μόνο το 2015 προστέθηκαν 41.800.000! Τον βασιλιά των social media ακολουθούν ο Νεϊμάρ με 141 εκατ. και μια… Γκάμπια (1,8 εκατ.) απόσταση από τον Μέσι. Σύμφωνα με το Hookit, που μετρά την απήχηση των αθλητών στα social media και εκτιμά την εμπορική αξία που έχουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάθε tweet του Ρονάλντο τού αποφέρει 260.490 ευρώ! Δεύτερος είναι ο ΛεΜπρον Τζέιμς, ο οποίος εισπράττει για τον ίδιο λόγο 123.763 ευρώ. Για αυτό εξάλλου πολλές αναρτήσεις τους δεν είναι αθώες και έχουν έμμεση ή γκρίζα διαφήμιση. Για αυτό άλλωστε η FIFA απαγόρευσε τη χρήση των SM κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου της Βραζιλίας.