* Η αεροπορική εταιρεία ASTRA AIRLINES, που αναλαμβάνει την εξυπηρέτηση των γραμμών:
– Αθήνα – Κάλυμνος, έναντι ετήσιας επιδότησης 1.377.270,66 ευρώ.
– Θεσσαλονίκη – Λήμνος – Ικαρία, έναντι ετήσιας επιδότησης2.121.603,14 ευρώ.
* Η αεροπορική εταιρεία OLYMPIC AIR, που αναλαμβάνει τις γραμμές:
– Αθήνα – Λέρος, χωρίς επιδότηση (με δέσμευση της εταιρείας).
– Θεσσαλονίκη – Καλαμάτα, χωρίς επιδότηση (με δέσμευση της εταιρείας).
– Αθήνα –Σκύρος, έναντι ετήσιας επιδότησης 1.894.712 ευρώ.
– Ρόδος –Καστελόριζο, έναντι ετήσιας επιδότησης 3.676.796 ευρώ.
* Η αεροπορική εταιρεία SKY EXPRESS, που αναλαμβάνει τις γραμμές:
– Αθήνα – Σύρος, χωρίς επιδότηση (με δέσμευση της εταιρείας).
– Αθήνα – Αστυπάλαια, έναντι ετήσιας επιδότησης 1.580.000 ευρώ.
Οι συγκεκριμένες γραμμές θα εξυπηρετούνται πλέον χωρίς κανένα οικονομικό αντιστάθμισμα, από όσες αεροπορικές εταιρείες εκδηλώσουν σχετικό ενδιαφέρον. Με εξαίρεση τη γραμμή Αθήνα-Πάρος, όπως αναφέρουν αεροπορικές πηγές, στις άλλες γραμμές «το στοίχημα πλέον θα είναι πόσο συχνά θα εκτελούνται πτήσεις, αλλά και ποιο θα είναι το ύψος των εισιτηρίων».
* Από την OLYMPIC AIR, θα εξυπηρετούνται οι γραμμές:
– Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Σάμος – Ρόδος (έναντι 606.884 ευρώ).
– Ρόδος – Κως- Κάλυμνος- Λέρος- Αστυπάλαια (έναντι 508.930 ευρώ).
– Θεσσαλονίκη – Κέρκυρα (έναντι 84.787 ευρώ).
– Θεσσαλονίκη – Σκύρος (έναντι 169.585 ευρώ).
* Από την SKY EXPRESS, θα εξυπηρετούνται προσωρινά οι γραμμές:
– Αθήνα – Μήλος (χωρίς αντιστάθμισμα).
– Αθήνα – Νάξος (χωρίς αντιστάθμισμα).
– Αθήνα – Σητεία(έναντι 82.953 ευρώ).
– Άκτιο – Σητεία (έναντι 320.738 ευρώ).
– Αλεξανδρούπολη – Σητεία (έναντι 320.782 ευρώ).
Επιπλέον, για τη γραμμή Αθήνα – Κοζάνη – Καστοριά, για την οποία επίσης δεν υπήρξε ενδιαφέρον, τροποποιήθηκε η ισχύουσα μέχρι 31/08/2018 σύμβαση της εταιρείας ASTRA AIRLINES (με ετήσιο αντιστάθμισμα 660.000 ευρώ).