Α, αυτός; «Είναι ένας μόνος του. Ή σε κάποια παρέα ο στενοχωρημένος, ο απομονωμένος, εκείνος που θα έλεγε “εμένα το θέμα μου είναι αυτό και όλος ο κόσμος πρέπει να περιστραφεί γύρω από αυτό”…». Ο Γιώργος Χρυσοστόμου (φωτογραφία, με την Εύη Σαουλίδου) για τον Ορσίνο του στη «Δωδεκάτη νύχτα» του Εθνικού, κατά Δημήτρη Καραντζά (από 20 Οκτωβρίου). Μιλάμε για έναν παράξενο ήρωα, που «όσο ταλαιπωρείται, ζει και ντοπάρεται με το πρόβλημά του», σε ένα σαιξπηρικό έργο που ο σκηνοθέτης –μου λέει ο Γιώργος Χρυσοστόμου –δεν το διαβάζει σαν κωμωδία. Η βάση είναι ο κόσμος της ψευδαίσθησης, σε μια διαστρεβλωμένη νύχτα, όπου όλα είναι πιθανά και επιτρέπονται και η επαφή με την πραγματικότητα είναι το δύσκολο. «Χαίρομαι πολύ που μου ζορίζει τον εγκέφαλο» λέει ο ηθοποιός που μετά τη «Δωδεκάτη νύχτα» θα συμπράξει με τον Μάκη Παπαδημητρίου στο Θέατρο του Νέου Κόσμου, με το «Πέτρες στις τσέπες του» της Μαρί Τζόουνς (από 19 Ιανουαρίου), πέρα από την τηλεοπτική «Μουρμούρα». «Είναι διανοητικά εξαντλητικός ο τρόπος που δουλεύουμε και κατάφερε να μου ξεζουμίσει ποιότητες που δεν ήξερα ότι υπήρχαν. Χαίρομαι που πονάει» καταλήγει… μαζοχιστικά.