O Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (ΔΑΑ) καινοτομεί για άλλη μια φορά σε διεθνές επίπεδο και εμπλουτίζει την επιτυχημένη εφαρμογή ATH Messenger – στο facebook και το twitter – υλοποιώντας το Facebook Messenger Bot.

Πρόκειται για το «έξυπνο πρόγραμμα» που διαβάζει γρήγορα την επικοινωνία του χρήστη, προσφέροντας ακόμη περισσότερες υπηρεσίες και πληροφορίες αεροδρομίου σε πραγματικό χρόνο!

Αξιοποιώντας τις νέες δυνατότητες της τεχνολογίας αιχμής, οι χρήστες μπορούν πλέον άμεσα και εύκολα να συνομιλούν με το «έξυπνο» bot, αποκτώντας online ενημέρωση καθ’  όλο το 24ωρο για την πτήση που τους ενδιαφέρει, για τις ειδικές προσφορές στα καταστήματα του ΔΑΑ, τα δρομολόγια των μέσων μαζικής μεταφοράς που εξυπηρετούν το αεροδρόμιο, τις υπηρεσίες στάθμευσης/e-parking στον αερολιμένα κ.λπ.

Tα bots είναι προγράμματα που επιτελούν ένα συγκεκριμένο έργο με αυτοματοποιημένο τρόπο, χωρίς να είναι απαραίτητη η ανθρώπινη επέμβαση.

«Το ΑΤΗ Messenger Bot είναι μια εφαρμογή η οποία έρχεται να αλλάξει ριζικά τον τρόπο που ο επιβάτης χρησιμοποιεί το smartphone του, διότι όσο θα εξελίσσεται τόσο θα μειώνεται η χρήση πολλών διαφορετικών εφαρμογών. Με μια μικρή εντολή, ο επιβάτης θα είναι σε θέση να ενημερώνεται άμεσα και να εκτελεί διάφορες ενέργειες μέσω του Facebook Messenger» αναφέρει χαρακτηριστικά η αρμόδια διεύθυνση του ΔΑΑ.

Για το ξεκίνημα μιας συνομιλίας ο χρήστης θα πρέπει αρχικά να αναζητήσει  το @ATHMessenger μέσα από το Facebook Messenger. Μάλιστα, για τη λειτουργία του ATH Messenger έχει δημιουργηθεί η σελίδα www.facebook.com/ATHmessenger.