Ο φωτογράφος μόδας Γιούργκεν Τέλερ, παραθεριστής της Υδρας εδώ και μία δεκαετία, ήταν που παρέσυρε στο νησί την αγγλίδα σχεδιάστρια Βίβιεν Γουέστγουντ και την αμερικανίδα ηθοποιό Πάμελα Αντερσον με σκοπό να εντάξουν το περιβάλλον του νησιού στην επερχόμενη ανοιξιάτικη συλλογή της «ιέρειας». Η ομάδα έφτασε την περασμένη Κυριακή, με τις δύο κυρίες να φιλοξενούνται στο αρχοντικό του ιδιοκτήτη του παραδοσιακού φαρμακείου Ραφαλιά. Από τη Δευτέρα ξεκίνησε και το ρεπεράζ ώστε η Γουέστγουντ να εγκρίνει τις προτάσεις του έμπειρου Τέλερ, ο οποίος έχει αναδείξει τον τόπο σε προηγούμενες δουλειές με την αγγλική έκδοση της «Vogue» και το ανεξάρτητο περιοδικό τέχνης και μόδας «Tank». Η επιλογή της Αντερσον για την καμπάνια ακολουθεί την παράδοση που ξεκίνησε πριν από χρόνια, όταν ο Τέλερ την φωτογράφισε να διαβάζει την «Πολιτεία» του Πλάτωνα σε μετάφραση. Η ηθοποιός, περισσότερο γνωστή ως ναυαγοσώστρια από την τηλεοπτική σειρά των 90s «Baywatch», πέτυχε το ζητούμενο. Στις σεζόν που ακολούθησαν φόρεσε πολλά νέα ρούχα της Γουέστγουντ ποζάροντας για τον ίδιο φωτογράφο, αλλάζοντας περσόνες. Στην νέα υδραίικη αφήγηση που θα κυκλοφορήσει από τον ερχόμενο Φεβρουάριο σε διεθνή έντυπα η Αντερσον θα έχει κάτι από τον αέρα της Σοφίας Λόρεν, έτσι όπως την είχαν δει το 1956 οι κάτοικοι του νησιού για τα γυρίσματα της ταινίας «Το παιδί και το δελφίνι». Τα δρώμενα κατέγραψε στο Ιnstagram η ελληνίδα μακιγιέρ Apollonia Bee (Απολλώνια Μπόντζου) που συμμετείχε στην παραγωγή της καμπάνιας.