Οι άνθρωποι δαπανούν πλέον περισσότερο χρόνο στις εφαρμογές που έχουν στα κινητά τους από το να βλέπουν τηλεόραση. Σύμφωνα με την εταιρεία Flurry, οι Αμερικανοί ημερησίως δαπανούσαν 198 λεπτά το 2015 σε εφαρμογές στα έξυπνα κινητά σε σύγκριση με τα 168 λεπτά για να δουν τηλεόραση. Πρόκειται για μια σημαντική εξέλιξη, αν αναλογιστεί κανείς ότι το 2014 δαπανούσαν 139 και 126 λεπτά το 2013 για να περιηγηθούν στις εφαρμογές των κινητών τους. Στο μεταξύ, οι χρήστες κινητών έχουν εκπαιδευτεί να πληρώνουν για περιεχόμενο, σύμφωνα με την έρευνα. Τα παιχνίδια παραδοσιακά κυριαρχούν σε πωλήσεις στα «καταστήματα των εφαρμογών». Αλλά φαίνεται ότι αυτό το μονοπώλιο βαίνει προς το τέλος του, με την έλευση και απήχηση στους χρήστες εφαρμογών όπως αυτών των Netflix, Hulu, HBO Τώρα, Spotify και Pandora.

Νέα δεδομένα πρόκειται για τους αναλυτές να προκαλέσει η νέα εφαρμογή της Apple για την τηλεόραση. Οι ιθύνοντες της Apple δηλώνουν ότι η εμπειρία της τηλεόρασης ήταν στατική, ενώ οι καινοτομίες που συνδέονται με την κινητή τηλεφωνία είναι δυναμικές και γι’ αυτό ακμάζουν. Με το νέο λειτουργικό σύστημα της Apple TV για την υποστήριξη των εφαρμογών και ένα App Store για εφαρμογές τρίτων, οι χρήστες μπορούν να έχουν περιεχόμενο από το Netflix και όχι μόνον. Με χαρακτηριστικά όπως αυτά, ένα πράγμα είναι βέβαιο: το μέλλον της τηλεόρασης σημαίνει κάτι περισσότερο από απλή τηλεθέαση.

Κ. ΜΕΤΑΞΑ