Ωραιότατο b-movie

«Dr. Strange»: Η ζωή του δόκτορος Στρέιντζ αλλάζει ριζικά όταν ένα τρομερό αυτοκινητικό ατύχημα του στερεί τη χρήση των χεριών του, μέχρι που βρίσκει την απάντηση στο Κατμαντού που σύντομα θα ανακαλύψει πως δεν πρόκειται απλώς για κέντρο ανάρρωσης. Marvel comics ξανά, μόνο που τούτο εδώ το φιλμ αναγνωρίζει πως δεν έχει σοβαρά θέματα να διερευνήσει κι έτσι αφοσιώνεται στο ξετύλιγμα μιας περίτεχνης αφήγησης (εικονογραφικά παραπέμπει τόσο στον Νόλαν του «Inception» όσο και στον Κεν Ράσελ των «Ανεξέλεγκτων καταστάσεων» όπου και πάλι ένας γιατρός εξερευνά τα όρια του εαυτού του), ενώ οι Μπένεντικτ Κάμπερμπατς και Μαντς Μίκελσεν συνθέτουν ένα απολαυστικό δίπολο. Σταθερή αξία και η Τίλντα Σουίντον.

Βαθμοί: 6

Μελό καλλιγραφία

«Η μεγάλη αναμονή»: Στη γλώσσα δεν έχει συμπεριληφθεί μια λέξη που να περιγράφει τον γονιό που έχει χάσει το παιδί του – μονάχα το αντίθετο. Η Αννα όμως έχει θάψει τον μοναχογιό της όταν δέχεται την επίσκεψη της Ζαν, της κοπέλας του, που φθάνει στη Σικελία αναζητώντας τον. Και η τραγική μητέρα αδυνατεί να της πει την αλήθεια, γιατί ούτε εκείνη αποζητά να την ακούσει μέσα της. Ετσι, οι δυο γυναίκες περιμένουν την επιστροφή του και ο Πιέρο Μεσίνα φιλμογραφεί αυτή την εξαιρετικά άβολη για εμάς συνθήκη υποκύπτοντας σ’ έναν άκρατο φορμαλισμό. Κι όμως, αυτό δεν με ενόχλησε. Και γιατί οι ερμηνείες είναι δυνατές (Ζιλιέτ Μπινός, Λου ντε Λαζ) και επειδή δεν περίμενα τίποτα περισσότερο από ένα καλό μελόδραμα. Και ως τέτοιο, το φιλμ δεν απογοητεύει.

Βαθμοί: 6

Αναζητώντας θέση στον κόσμο

«Αγνωστοι»: Η Αλις συνηθίζει να αλλάζει ζωές και ταυτότητες. Οχι επειδή είναι μυστική πράκτορας, αλλά επειδή η ίδια μοιάζει να μην έχει δική της. Κι όμως επιστρέφει στο παρελθόν, στο σπίτι του Τομ, με τον οποίο ήταν αρραβωνιασμένη πριν από δέκα χρόνια. Στο κοινωνικό αυτό δράμα (με Μάικλ Σάνον, Ρέιτσελ Βάις, Ντάνι Γκλόβερ και Κάθι Μπέιτς) το υπαρξιστικό αυτό τέχνασμα χρησιμεύει μονάχα ως αφορμή. Αυτά όμως που θα έπρεπε να «ακουστούν» δεν έρχονται ποτέ.

Βαθμοί: 4