Την εκπόνηση μελέτης για την ανάπλαση του εκθεσιακού κέντρου της ΔΕΘ στη Θεσσαλονίκη, ένα έργο συνολικού ύψους 120 εκατ. ευρώ, ανακοίνωσε την Πέμπτη η διοίκηση της Ηelexpo, στο πλαίσιο της παρουσίασης της πρώτης τουριστικής έκθεσης για τον εσωτερικό τουρισμό «Greek Travel Show», που θα γίνει τον ερχόμενο Μάϊο στην Αθήνα.

Η μελέτη που αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2017, θα περιλαμβάνει τη ριζική αναμόρφωση του εκθεσιακού κέντρου της ΔΕΘ, καθώς και τη δημιουργία ενός μητροπολιτικού πάρκου με νέες υποδομές όπως πάρκινγκ και ξενοδοχείο. Η τελική πρόταση της μελέτης, θα προβλέπει την υλοποίηση της επένδυσης μέσα στα επόμενα 2 χρόνια.

Ειδικότερα, όσον αφορά την έκθεση «Greek Travel Show», στόχος της διοίκησης της Ηelexpo είναι να αποτελέσει μια έκθεση B2C για την προώθηση ταξιδιωτικών προϊόντων στο ελληνικό κοινό, κάτι που μέχρι το 2011 έκανε το «Τουριστικό Πανόραμα».

Η έκθεση θα διοργανωθεί για πρώτη φορά από τις 19 έως τις 21 Μαΐου 2017, στο εκθεσιακό και συνεδριακό κέντρο Αθηνών «Helexpo Maroussi», με στόχο να αποτελέσει την B2C εκδοχή της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού «Philoxenia», η οποία πραγματοποιείται εδώ και 32 χρόνια στη Θεσσαλονίκη.

Εντάσσεται δε στον στρατηγικό σχεδιασμό της Ηelexpo για την περαιτέρω ανάπτυξη των δράσεών της στην εκθεσιακή αγορά της Αθήνας και στον τουρισμό.

Όπως ανακοίνωσαν ο πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo κ. Τάσος Τζήκας και ο γενικός διευθυντής κ. Αλέξης Τσαξιρλής, στόχος της «Greek Travel Show» είναι να δώσει τη δυνατότητα σε τουριστικές επιχειρήσεις και φορείς, να προβάλλουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, πετυχαίνοντας άμεσες πωλήσεις στο ευρύ κοινό, αλλά και να ενημερώσει, λίγο πριν από την έναρξη της νέας τουριστικής περιόδου τους δυνητικούς ταξιδιώτες για τα τουριστικά πακέτα και τις προσφορές ελκυστικών τιμών από τους εκθέτες.

Επίσης, στόχος της Helexpo είναι να προσελκύσει τη συμμετοχή και των 13 Περιφερειών της ελληνικής επικράτειας, ώστε όλη η τουριστική Ελλάδα να δώσει το «παρών» στη νέα διοργάνωση.

Μεταξύ των εκθετών της «Greek Travel Show» θα βρίσκονται τουριστικά γραφεία, ξενοδοχεία, ξενώνες, δήμοι, Περιφέρειες, κρατικοί Οργανισμοί Τουρισμού, αεροπορικές εταιρείες, ναυτιλιακές εταιρείες, εκδοτικοί οίκοι ειδικού και οικονομικού Τύπου, τουριστικές σχολές, camping, κατασκηνώσεις, επιχειρήσεις τουρισμού, επιχειρήσεις ενοικίασης διαμερισμάτων, γραφεία ενοικίασης αυτοκινήτων, εκδρομικά σωματεία, περιηγητικές λέσχες, εταιρείες και ενώσεις επιβατηγών πλοίων, υπουργεία και οργανισμοί, τράπεζες, μουσεία, σπήλαια, καζίνο, ιαματικές πηγές, χιονοδρομικά κέντρα, ενώσεις ξεναγών, εταιρείες online κρατήσεων κ.α.

Στο μεταξύ, η φετινή 32η Philoxenia που θα διαρκέσει από τις 18 έως τις 20 Νοεμβρίου, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με τον κ. Τζήκα, «αναμένεται ιδιαίτερα δυναμική».

Στο πλαίσιο της φετινής διοργάνωσης θα πραγματοποιηθεί και το πρόγραμμα «Philoxenia hosted buyers», μέσω του οποίου θα φιλοξενηθούν πάνω από 120 επαγγελματίες του τουρισμού από το εξωτερικό.

Από τις παράλληλες εκδηλώσεις της Philoxenia ξεχωρίζει το Διεθνές Συνέδριο Τουρισμού «[Re]Branding Destinations: Image making», όπου θα αναπτυχθούν τεχνικές στρατηγικής branding, ώστε κάθε προορισμός να προωθείται με σωστό τρόπο και να αποκτά την τουριστική αξία που του αναλογεί.