«… εμείς για αλλού κινήσαμε κι αλλού η ζωή μας πάει…». Οι στίχοι του Ερρίκου Θαλασσινού περιγράφουν με τον καλύτερο τρόπο την εξέλιξη της κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας, γνωστού και ως Ε65. Η κατασκευή του έργου εξαγγέλθηκε μετά βαΐων και κλάδων το 2008, όπως και τα περισσότερα έργα, αλλά ο στόχος να έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες το 2013 δεν επετεύχθη.

Το 2010 οι εργασίες σταμάτησαν όταν οι τράπεζες έκλεισαν τις κάνουλες της χρηματοδότησης. Ακολούθησαν διαπραγματεύσεις επί διαπραγματεύσεων με συνέπεια να χαθούν τρία πολύτιμα χρόνια και οι μπουλντόζες να αρχίσουν να εμφανίζονται δειλά το 2014 στα εργοτάξια.

Γιατί τα θυμάμαι τώρα όλα αυτά; Η παραχωρησιούχος εταιρεία (πρόκειται για την Κεντρική Οδό) διοργάνωσε προ ημερών ένα ταξίδι για δημοσιογράφους προκειμένου να δουν από κοντά την πρόοδο των εργασιών στο τμήμα Ξυνιάδα – Τρίκαλα το οποίο, σύμφωνα με τον τωρινό σχεδιασμό, αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία τον Μάρτιο του 2017.

Για τα άλλα δύο τμήματα (από τη Λαμία έως την Ξυνιάδα και από τα Τρίκαλα έως την Εγνατία Οδό) δεν υπάρχει σαφές χρονοδιάγραμμα. Για το πρώτο, το νότιο τμήμα υπάρχει ο ευσεβής πόθος να αρχίσουν οι εργασίες στην αρχή του νέου έτους και να τελειώσουν σε δύο χρόνια. Για το δεύτερο, το βόρειο, ας εξασφαλιστεί πρώτα η χρηματοδότηση και μετά βλέπουμε…