Ανάμεσα στις κυριότερες συστάσεις του ΟΟΣΑ προς την ελληνική κυβέρνηση προβλέπονται μεταξύ άλλων:
– Για τα φαρμακευτικά προϊόντα η επικαιροποίηση του υπό διαμόρφωση νομοθετικού πλαισίου για τη διαφήμιση των Μη Συνταγογραφούμενων Φαρμάκων και η εισαγωγή ενός κανόνα της μέγιστης μείωσης τιμής για τα ΜΥΣΗΦΑ που να εφαρμόζεται μόνο όταν η αναθεωρημένη τιμή του γενοσήμου είναι κάτω από αυτή του φαρμάκου αναφοράς (εκτός πατέντας).
– Για τη μεταποίηση χημικών προϊόντων, προτείνει να επιτραπεί σε επίπεδο χονδρεμπορίου η χύμα πώληση απορρυπαντικών.
– Για το ηλεκτρονικό εμπόριο προβλέπει τη θέσπιση ενιαίου ορισμού του καταναλωτή και προμηθευτή καθώς σήμερα υπάρχουν πολλοί και αντιφατικοί μεταξύ τους ορισμοί, με συνέπεια τη δημιουργία σύγχυσης και την πρόκληση νομικής αβεβαιότητας καθώς και τη διευκρίνιση των ορισμών και διαφοροποίηση μεταξύ νομικών και εμπορικών εγγυήσεων και την παρακολούθηση και αναθεώρηση εντός δύο ετών των μηχανισμών Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών μεταξύ καταναλωτών και προμηθευτών.
– Για τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης: αλλαγή των κριτηρίων βάσει των οποίων επιλέγονται οι εφημερίδες στις οποίες μπορεί να κάνει δημοσιεύσεις το Δημόσιο (προκηρύξεις, διαγωνισμούς κ.λπ.). Επίσης η κατάργηση του κριτηρίου σύμφωνα με το οποίο μια ημερήσια εφημερίδα για να έχει δημοσιεύσεις του Δημοσίου πρέπει να κυκλοφορεί τουλάχιστον 2 χρόνια και μια εβδομαδιαία τουλάχιστον 3 χρόνια και να τεθεί ένα νέο όριο από 6 έως 12 μήνες. Αλλά και η απαλοιφή από τη νομοθεσία της υποχρέωσης διανομής του Τύπου μέσω των πρακτορείων Τύπου.
– Αναφορικά με τις κατασκευές, ο ΟΟΣΑ προτείνει τη δυνατότητα συμμετοχής φυσικών προσώπων και εταιρειών στους δημόσιους διαγωνισμούς ανεξαρτήτως της κατηγοριοποίησής τους σε τάξεις στα μητρώα, εφόσον πληρούνται τα κριτήρια συμμετοχής και να επιτραπεί η ταυτόχρονη δυνατότητα εγγραφής φυσικών προσώπων και εταιρειών σε μητρώα μελετητών και κατασκευαστών.