Κατάφερε να βγάλει τον «αθέατο» Βούδα που ανήκει στις συλλογές του Μουσείου Μπενάκη στο προσκήνιο. Δίπλα του, όπως κι ανάμεσα στα υπόλοιπα πολύτιμα εκθέματα του Μουσείου Ισλαμικής Τέχνης, έστησε τον δικό του κόσμο. Εναν κόσμο φερμένο από την Ανατολή, όπως τον έζησε στα ταξίδια που έκανε με τρένο ή λεωφορείο, με βασικό προσανατολισμό του τους ναούς της Ινδίας. Ο λόγος για τον Αλέξανδρο Γεωργίου που μετατρέπει αναμνήσεις κι αναμνηστικά σε πρωταγωνιστές της έκθεσης «μεταΘεοί», την οποία επιμελείται η Ελίζα Γερολυμάτου. Ενας τεράστιος χάρτης, με σημειωμένες τις τοποθεσίες των ινδουιστικών ναών που επισκέφθηκε στα δύο τελευταία του ταξίδια, έχει βρει τη θέση του στο πολύφωτο της οροφής, ενώ πέραν των εκθεμάτων –βιβλία, επιζωγραφισμένες φωτογραφίες, κάρτες, CD –τα χειρόγραφα του δημιουργού αποτελούν έναν επίσης πολύτιμο συνοδοιπόρο των θεατών της έκθεσης, καθώς αποκαλύπτουν όχι μόνο τη ματιά του καλλιτέχνη πάνω στην ινδική κοινωνία, αλλά και τις αλλαγές που παρατηρεί ότι συντελούνται καθώς επισκέπτεται τη χώρα από το 2000. Εως τις 12 Μαρτίου.