Στο αυριανό Γκραν Πρι του Αμπου Ντάμπι δεν θα πέσει μόνο η αυλαία του φετινού πρωταθλήματος στη Formula 1, όπου θα δούμε –επιτέλους –και ποιος οδηγός της Mercedes-Benz θα κατακτήσει τον φετινό τίτλο, αλλά θα θαυμάσουμε για τελευταία φορά και έναν μεγάλο οδηγό: τον Τζένσον Μπάτον της McLaren που αποφάσισε να αποχωρήσει από την κορωνίδα του μηχανοκίνητου πρωταθλήματος έπειτα από 16 χρόνια. Μεγαλύτερη στιγμή στην καριέρα του Τζένσον Μπάτον το 2009, όταν κατέκτησε με τα χρώματα της Brawn GP το πρωτάθλημα οδηγών. Πάντως, ο βρετανός οδηγός θα παραμείνει στη ομάδα του για δύο ακόμη σεζόν, βοηθώντας ως τεχνικός σύμβουλος – δοκιμαστής στη βελτίωση του μονοθεσίου της.Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος στο κυριακάτικο Γκραν Πρι η μάχη ανάμεσα στον Νίκο Ρόσμπεργκ και τον Λιούις Χάμιλτον, με τον πρώτο να έχει το πλεονέκτημα των 12 βαθμών από τον δεύτερο. Πάντως ο Χάμιλτον πιστεύει ότι οι πιθανότητες να κερδίσει το φετινό πρωτάθλημα είναι ελάχιστες. Ο βρετανός οδηγός έχει μόνο μία ελπίδα για να κατακτήσει έναν ακόμη τίτλο: να κερδίσει τον αγώνα και με μοναδική προϋπόθεση ο Ρόσμπεργκ να μην πετύχει καμία θέση στο βάθρο. Αν ο Ρόσμπεργκ ανέβει στην τρίτη θέση, τότε αυτή είναι αρκετή για να σηκώσει το Κύπελλο του πρωταθλήματος οδηγών, ακόμη και αν ο Χάμιλτον κερδίσει τον αγώνα. Πάντως ο Χάμιλτον δήλωσε ότι «θέλει να δώσει τον καλύτερό του εαυτό». Λιγότερο αγχωμένος θα εμφανιστεί στο αυριανό Γκραν Πρι ο δεύτερος πιλότος της Mercedes-Benz, ο 32χρονος Νίκο Ρόσμπεργκ (και γιος του πρωταθλητή της Formula1 το 1982, Κέκε Ρόσμπεργκ), ο οποίος πιστεύει ότι βρίσκεται σχεδόν αγκαλιά με την κατάκτηση του φετινού πρωταθλήματος. «Είχα μια χαλαρή εβδομάδα, πέρασα αρκετές ώρες με την οικογένειά μου, και θα δώσω στον τελευταίο αγώνα τον καλύτερό μου εαυτό» ανέφερε ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος.
των 21 δύσκολων στροφών
Η πίστα που κατασκευάστηκε σε χρόνο – ρεκόρ χάρη στα πετροδολάρια των εμίρηδων, έχει μεγάλη ποικιλία στροφών, ενώ το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό είναι τα δύσκολα προσπεράσματα. Επίσης, λόγω της λείας επιφάνειας της πίστας, τα επίπεδα φθοράς των ελαστικών είναι χαμηλά. Εχει μήκος 5,5 χιλιόμετρα, συνολικά 21 στροφές και οι οδηγοί θα πρέπει σε 55 γύρους να σημειώσουν 305,4 χιλιόμετρα! Να σημειωθεί ότι πέρσι τον αγώνα είχε κερδίσει ο Νίκο Ρόσμπεργκ.