Φωτιά έχει πάρει το twitter διάσημων ηθοποιών μετά την –ετεροχρονισμένη, είναι η αλήθεια –αποκάλυψη Μπερτολούτσι ότι η περιβόητη σκηνή με το βούτυρο στην ταινία «Το τελευταίο τανγκό στο Παρίσι» δεν ήταν συναινετική ανάμεσα στον τότε 48χρονο Μάρλον Μπράντο και τη 19χρονη Μαρία Σνάιντερ. Τρία χρόνια μετά την τηλεοπτική συνέντευξη που έδωσε ο σκηνοθέτης της ταινίας και 44 μετά την προβολή της στις αίθουσες, διασημότητες ζητούν διά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης την αφαίρεση των βραβείων του σκηνοθέτη και ορισμένοι ακόμη και τη δίωξή του. «Αισθάνομαι αηδιασμένη» γράφει στον λογαριασμό της η ηθοποιός Τζέσικα Τσαστέιν. Και η Εβαν Ρέιτσελ Γουντ, που δημοσιοποίησε την ίδια δήλωση, συμπλήρωσε: «Είναι σπαραξικάρδιο και αισχρό. Και οι δυο τους είναι πολύ άρρωστοι για να νομίζουν ότι ήταν εντάξει αυτό που έπραξαν». Ο Κρις Εβανς έγραψε ότι «δεν πρόκειται να δω ποτέ ξανά με τον ίδιο τρόπο την ταινία, τον Μπερτολούτσι ή τον Μπράντο. Αυτό είναι πέρα και από αποκρουστικό. Αισθάνομαι οργή».
Στην επίμαχη συνέντευξη προς τη Γαλλική Ταινιοθήκη που είδε προσφάτως και πάλι το φως της δημοσιότητας ο ιταλός σκηνοθέτης είπε ότι η ιδέα για τη σκηνή του βιασμού με τη χρήση βουτύρου ήρθε στον ίδιο και τον Μπράντο το πρωί των γυρισμάτων της επίμαχης σκηνής. Επειδή όμως ήθελε την αντίδραση της 19χρονης «ως κοριτσιού και όχι ως ηθοποιού», δεν την ενημέρωσε για το τι θα συνέβαινε στα γυρίσματα. «Πιστεύω μας μίσησε επειδή δεν της είχαμε πει ότι το βούτυρο θα χρησιμοποιούνταν ως λιπαντικό». Ο Μπερτολούτσι, αν και παραδέχτηκε πως ήταν «τρομερό» το ότι δεν είχε ενημερώσει τη Σνάιντερ, δεν μετάνιωσε για τη συγκεκριμένη σκηνή. Η ηθοποιός της ταινίας –η οποία πραγματεύεται τη σχέση ενός μεσήλικου Αμερικανού που προσπαθεί να ξεπεράσει την αυτοκτονία της γυναίκας του, με μια νεαρή Παριζιάνα –έκτοτε αντιμετώπισε σοβαρά προβλήματα εξάρτησης από ουσίες και κατάθλιψη ώς τον θάνατό της από καρκίνο το 2011, ενώ το 2007 είχε δηλώσει ότι ένιωθε εξευτελισμένη και «ελαφρώς βιασμένη», ενώ διευκρίνιζε ότι ήταν προσομοίωση ερωτικής πράξης.