Το Breitbart News έχει δημοσιεύσει άρθρα με τίτλους όπως «Η σημαία της Συνομοσπονδίας δηλώνει μια λαμπρή κληρονομιά» και «Γεγονός: οι νέοι μουσουλμάνοι στη Δύση είναι βραδυφλεγείς βόμβες». Και εντούτοις, ο διευθύνων σύμβουλός του Λάρι Σόλοβ θεωρεί «εντελώς παράλογο» το να υποστηρίξει κάποιος πως το συγκεκριμένο ειδησεογραφικό σάιτ είναι ρατσιστικό. Η ετικέτα αυτή «είναι μια συκοφαντική τακτική επινοημένη από έναν συνδυασμό αριστερών ακριβιστών, της Χίλαρι Κλίντον και των παραδοσιακών μέσων» δήλωσε πρόσφατα. «Αν με προβληματίζει το περιεχόμενό μας; Οχι».

Πολλοί άλλοι βέβαια, ανάμεσά τους και μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες των ΗΠΑ, διαφωνούν με αυτή την εκτίμηση: ένας πόλεμος μαίνεται τις τελευταίες ημέρες ανάμεσα στο Breitbart και την Kellogg’s μετά την απόφαση της εταιρείας δημητριακών να αποσύρει από τον ιστότοπο τις διαφημίσεις της, με το επιχείρημα ότι «δεν συνάδει με τις αξίες μας ως εταιρείας». Ως απάντηση, το Breitbart αποκάλεσε τον ιδιοκτήτη της «αντιαμερικανό» και «απολυταρχικό», δημοσιεύοντας ένα «ρεπορτάζ» όπου ισχυριζόταν πως η εταιρεία «πολιορκείται από ανακλήσεις προϊόντων λόγω κρουσμάτων λιστερίωσης» κ.λπ.

Ο πόλεμος αυτός, επισημαίνουν οι «Financial Times», διαψεύδει τις οποιεσδήποτε ελπίδες πως το Breitbart ενδεχομένως να απάλυνε το (ακροδεξιό, συνωμοσιολογικό, ρατσιστικό και σεξιστικό) προφίλ του τώρα που ο Στιβ Μπάνον, ο πρώην επικεφαλής του, ετοιμάζεται να μπει στον Λευκό Οίκο του Ντόναλντ Τραμπ ως «ανώτερος σύμβουλος και επικεφαλής στρατηγικής». Το αντίθετο μάλιστα: το Breitbart, μια μηχανή που παράγει πλέον 300 εκατομμύρια «προβολές σελίδας» και έχει 45 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες μηνιαίως, ετοιμάζεται να επεκταθεί καβαλώντας το λαϊκιστικό κύμα ώστε να κατακλύσει νέες διεθνείς αγορές. Διαθέτει ήδη ένα παράρτημα στο Λονδίνο, με επικεφαλής τον Ραχίμ Κασάμ, πρώην υποψήφιο για την προεδρία του UKIP. Και δεδομένου ότι ο Στιβ Μπάνον ονειρεύεται να δει και Ευρωπαίους «Τραμπ» να κατακτούν την εξουσία, τα δύο ακόμη παραρτήματα που σχεδιάζονται στη Γαλλία και τη Γερμανία μοιάζουν με ένα λογικό επόμενο βήμα. Για να αντιληφθεί κανείς πόσο επίφοβη θα είναι αυτή η εξέλιξη, αρκεί να αναλογιστεί πως, σύμφωνα με το BuzzFeed, ο Ντόναλντ Τραμπ διαφήμιζε και διαφημίζει στο twitter περισσότερα άρθρα από το Breitbart παρά από οποιοδήποτε άλλο ειδησεογραφικό μέσο.