Η Ducati, με πληθώρα μοντέλων πλέον στην γκάμα της ( από τη «μικρή» Scrambler έως και την Diavel), προσφέρει και την πρόσφατα ανανεωμένη Hypermotard, μοντέλο που πρωτοπαρουσιάστηκε μετά το 2005. Τα πρώτα Hypermotard ήταν μοντέλα που η Ducati τα προωθούσε περισσότερο για καθημερινά supermotard, αν και οι επιδόσεις τους ήταν περισσότερο για πίστα και επιδόσεις με αγωνιστικά γονίδια. Η μεγάλη αλλαγή στο συγκεκριμένο μοντέλο έγινε πριν από τρία χρόνια, το 2013, με τον πιο σύγχρονο κινητήρα Testastretta των 821 κυβικών. Οι σημερινές εκδόσεις των Hypermotard έχει πολυσχιδή προσωπικότητα:
Μπορεί να σε καλύψει τόσο στις καθημερινές μετακινήσεις όσο και για να μπεις για μια γρήγορη βόλτα στο αυτοκινητοδρόμιο. Επίσης, ο κινητήρας της είναι προδιαγραφών Euro4, με ισχύ και ροπή να έχουν αναβαθμιστεί, για ακόμη περισσότερες συγκινήσεις στο δρόμο. Αυτό που δεν άλλαξε καθόλου στα νέα Hypermotard, είναι η εμφάνιση. Εδώ, σημαντικό ρόλο διαδραμάτισαν οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες και οπαδοί της φίρμας, όπου μετά από μια έρευνα, ανέφεραν ότι το συγκεκριμένο στυλ της μοτοσικλέτας δεν θα ήθελαν να πειραχθεί. Οπότε αποφάσισε να μην πειράξει την εμφάνιση της μοτοσυκλέτας. Έτσι, η αρχική της όψη, δείχνει ακόμα πιο τολμηρή χάρη στη μεγάλη απόσταση από το έδαφος, την πιο ψηλή ουρά και τις στενές πλευρές.
Αυτά είναι τα σχεδιαστικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν την Hypermotard κι έχουν δημιουργηθεί για μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για αστικές μετακινήσεις, ταξίδια, ή μια συναρπαστική ημέρα στην πίστα. Στις χούφτες, που τυπικά τοποθετούνται σε off-road μοντέλα, ενσωματώνονται LED φλας. Η νέα Hypermotard 939 χρησιμοποιεί ένα 4βάλβιδο υγρόψυκτο κινητήρα και έχει σχεδιαστεί για να επιτυγχάνει την τέλεια ισορροπία ανάμεσα στην ευχρηστία και την απόδοση: Αυτός είναι ο νέος 937 κ.εκ Testastretta 11° κινητήρας δίνει μέγιστη ισχύ 113 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και ροπή ροπή 97,9 Nm στις 7,500 σ.α.λ. Η οικογένεια των Hypermotard 939 είναι εφοδιασμένη με το τελευταίας τεχνολογίας ABS της Bosch . Το σύστημα συνεργάζεται ιδανικά με τα τρία Προγράμματα Οδήγησης (Sport, Touring και Urban) και έχει δυο επίπεδα λειτουργίας. Το πρώτο, για το Sport Πρόγραμμα Οδήγησης, εξασφαλίζει υψηλή απόδοση στα φρένα και είναι ρυθμισμένο για πιο σπορ οδήγηση ενώ το δεύτερο, για τα Προγράμματα Urban και Touring, προσφέρει εξαιρετική ευστάθεια στα φρένα και το μέγιστο έλεγχο ανύψωσης του πίσω τροχού.