Δεν υπάρχουν ένοχες μουσικές και στεγανά για τον διακεκριμένο μαέστρο Θόδωρο Κουρεντζή, που κλείνει τα 45 στις 24 Φεβρουαρίου. Ο έλληνας αρχιμουσικός ανταποκρίθηκε σε ένα πινγκ – πονγκ ερωταποκρίσεων της «Γκάρντιαν» με αφορμή επερχόμενη συναυλία του –«Ρωμαίος και Ιουλιέτα» του Προκόφιεφ στο Λονδίνο. Στην ερώτηση «ποια μουσική εμπειρία τού έχει μείνει ως ακροατή» μάλιστα ο Κουρεντζής απαντά: «Η κατανυκτική λειτουργία της Μεγάλης Παρασκευής σε μοναστήρι του Αγίου Ορους». Από την εξέλιξη του «ματς» γίνεται αντιληπτό ότι ο έλληνας διευθυντής ορχήστρας εμπνέεται από μια ευρεία γκάμα μουσικών ερεθισμάτων: από τον Σούμπερτ και τον Μάλερ μέχρι τους Dead Kennedys. Δηλώνει οπαδός του βινυλίου -«προφανώς» -, ενώ αποκαλύπτει ότι το πιο ασυνήθιστο μέρος για συναυλία ήταν οι γυναικείες φυλακές στη σιβηρική πόλη Περμ. Το έργο με το οποίο θα μυούσε τον ανυποψίαστο ακροατή στον θαυμαστό κόσμο της κλασικής μουσικής είναι «οι σονάτες του Σούμπερτ από τον κύκλο τραγουδιών “Χειμερινό ταξίδι”», ενώ το κομμάτι με το οποίο χόρεψε τελευταία ήταν το «Too Drunk to Fuck» των Dead Kennedys που λέγαμε. Οσο για την ένοχη μουσική απόλαυσή σας, κύριε Κουρεντζή; «Καμία ενοχή. Σας απαντώ με τον στίχο “είσαι αθώος όταν ονειρεύεσαι”» (σ.σ. από το ομότιτλο κομμάτι του Τομ Γουέιτς).