Κοινή κάθοδο στις υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης σχεδιάζουν η Vodafone και η Wind. Οι δύο τηλεπικοινωνιακές εταιρείες, σύμφωνα με πληροφορίες, έχουν αποφασίσει να προχωρήσουν μαζί, εξασφαλίζοντας το «αναγκαίο δημοφιλές» περιεχόμενο που θα τις καταστήσει ανταγωνιστικές και στον τομέα αυτόν απέναντι στον ΟΤΕ.

Ηδη οι δύο εταιρείες συνεργάζονται αναπτύσσοντας κοινές υποδομές στην κινητή τηλεφωνία, έχοντας ιδρύσει την εταιρεία Victus, όπου το ποσοστό συμμετοχής της κάθε εταιρείας ανέρχεται στο 50%. Παράλληλα, έχουν καταστήσει σαφές ότι δεν θα διεκδικήσουν τις ίδιες περιοχές για την ανάπτυξη της τεχνολογίας Vectoring στο σταθερό δίκτυο.

Επίσης, οι Vodafone – Wind διεκδικούν μαζί τον έλεγχο της Forthnet, έχοντας αποκτήσει συνολικά το 40% της εταιρείας. Ωστόσο, αυτό που κυρίως τις ενδιαφέρει είναι η συνδρομητική τηλεόραση της Nova. Οπως εκτιμάται από τηλεπικοινωνιακές πηγές, οι δύο εταιρείες αποφάσισαν να δράσουν στο τηλεοπτικό περιεχόμενο ανεξάρτητα από το τι θα γίνει με το «μέτωπο» Forthnet – Nova, προκειμένου να μην χάσουν κι άλλο χρόνο.

Από την άλλη, διαπιστώνουν ότι η επιτυχής πορεία της συνδρομητικής τηλεόρασης της Cosmote TV έχει βοηθήσει τον ΟΤΕ να κερδίσει έδαφος στη σταθερή τηλεφωνία, καθώς οι συνδυαστικές υπηρεσίες (τηλεπικοινωνίες και τηλεοπτικό περιεχόμενο) αυξάνουν διαρκώς την προτίμηση των καταναλωτών.

Την ίδια στιγμή, θέση στο σύγχρονο τηλεοπτικό περιεχόμενο (κυρίως στο on demand), ετοιμάζονται να λάβουν και τα τέσσερα τηλεοπτικά κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας, Ant1, Alpha, Σκάι και Star, τα οποία στο πλαίσιο της Digea, σχεδιάζουν την είσοδό τους και στις συνδρομητικές υπηρεσίες.

Πάντως, οι Vodafone – Wind, στο πλαίσιο της κοινής τους προσπάθειας για τη δημιουργία ανταγωνιστικής πλατφόρμας συνδρομητικής τηλεόρασης, θεωρείται πιθανό να επιδιώξουν την αλλαγή του μοντέλου διάθεσης του δημοφιλούς περιεχομένου (κυρίως των μεγάλων αθλητικών γεγονότων) στη χώρα μας. Το τελευταίο διάστημα ολοένα κυρίως η διοίκηση της Vodafone αναφέρεται στη δυνατότητα οι έχοντες το δημοφιλές περιεχόμενο να εξασφαλίζουν τα έσοδά τους από περισσότερες από μία εταιρείες.

Τα περιθώρια ανάπτυξης της τηλεπικοινωνιακής αγοράς μέσω της προώθησης των  συνδυαστικών υπηρεσιών αναδεικνύουν και τα τελευταία επίσημα στοιχεία της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ). Σύμφωνα με αυτά, στο τέλος του 2015 οι έχοντες συνδρομητική τηλεόραση στην Ελλάδα ήταν 988.218. Δημοφιλέστερος τύπος πακέτου σε αυτές τις συνδέσεις (περίπου το 72%) ήταν το triple play, δηλαδή ο συνδυασμός τηλεφωνίας, Ιντερνετ και τηλεόρασης. Η δυναμική των πακέτων αυτών είναι αυξανόμενη, δεδομένου ότι σήμερα μόνο το 16,4% του συνόλου των συνδρομητών σταθερής τηλεφωνίας συνδυάζει την κάλυψη των τηλεπικοινωνιακών του.