Πέντε μήνες παράταση για την ολοκλήρωση ενός διαγωνισμού είναι κομμάτι πολύ. Αναφέρομαι στην εταιρεία συντήρησης σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού του ΟΣΕ (Rosco) και στην παράταση που ανακοίνωσε χθες το ΤΑΙΠΕΔ για την καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών, από 31 Ιανουαρίου για… 30 Ιουνίου.
Οχι, δεν είναι ότι δεν υπάρχει επενδυτικό ενδιαφέρον. Το αντίθετο συμβαίνει και εξηγούμαι: Αντικείμενο της Rosco των 630 εργαζομένων είναι η συντήρηση του τροχαίου υλικού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία και πέρασε προ ημερών στους Ιταλούς της Ferrovie. Η τελευταία είναι ο ένας από τους δύο διεκδικητές της Rosco (ο άλλος είναι η τσεχική Scoda), καθώς θέλει να ελέγχει και τη διαδικασία συντήρησης του τροχαίου υλικού που θα χρησιμοποιεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Ελα όμως που μέχρι να κλείσει ο φάκελος των παράνομων κρατικών ενισχύσεων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στις Βρυξέλλες θα χρειαστεί ένα δίμηνο. Βάλτε έναν μήνα ακόμη για την έγκριση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, πήγαμε στους τρεις. Και πάλι το πεντάμηνο μοιάζει μεγάλο, εκτός κι αν έχει προκύψει ενδιαφέρον και από τρίτους παίκτες να μπουν σε κάποια από τα δύο σχήματα που διεκδικούν τη Rosco. Και θέλουν τον χρόνο τους για να μελετήσουν την εταιρεία. Τελικά ο υποτιμημένος ελληνικός σιδηρόδρομος σαν να αρχίζει να προσελκύει επενδυτικό ενδιαφέρον…