Αν για να φτάσει σ’ ένα καλό αποτέλεσμα μια ομάδα εκτός από το σωστό στήσιμό της στον αγώνα από το προπονητικό επιτελείο πρέπει να βάλει και το ποδαράκι του ένας γκολτζής, τότε η Demy στη μάχη της Γιουροβίζιον αναλαμβάνει τον ρόλο του φουνταριστού. Με το χρίσμα μάλιστα του Λάμπρου Ταγματάρχη. Ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΤ στην παρουσίαση της ελληνικής αποστολής για τον 62ο Διαγωνισμό Τραγουδιού χαρακτήρισε «Εθνική Ελλάδας» τη νεαρή τραγουδίστρια μαζί με τον συνθέτη Δημήτρη Κοντόπουλο και τον χορογράφο Φωκά Ευαγγελινό που ανέλαβαν το στήσιμο της παρουσίας μας στο Κίεβο. Σε αυτόν τον νυν υπέρ πάντων αγώνα στη σκηνή του μουσικού διαγωνισμού, πέρα από το τραγούδι που θα διαλέξει το ελληνικό κοινό, θα επιστρατεύσει την ωραία εξωτερική της εμφάνιση, τη σωστή φωνή της και το χαριτωμένο νάζι της.

Η Δήμητρα Παπαδέα, όπως είναι το πραγματικό της όνομα, γεννήθηκε πριν από 26 χρόνια στη Νίκαια του Πειραιά. Ως δευτερότοκη κόρη καλής αστικής οικογένειας με μπαμπά δικηγόρο και μητέρα καθηγήτρια Αγγλικών, ακολούθησε το δίπτυχο γαλλικά – πιάνο από νωρίς. Στα πέντε της χρόνια άρχισε να μελετάει μουσική, φτάνοντας μέχρι τη μέση σχολή στο πιάνο. Παράλληλα είχε το άγχος της αριστείας στο σχολείο γι’ αυτό και μελετούσε αρκετά. Η προσπάθειά της έπιασε τελικά τόπο όταν πέρασε στη Νομική Σχολή συγκεντρώνοντας 19.100 μόρια.

Αφού έβαλε σε μια πρώτη τάξη τη ζωή της ικανοποιώντας τις πατρικές φιλοδοξίες, έκανε στροφή σε πιο δημιουργικά πεδία, με αφετηρία τη μουσική. Βάζοντας σε χρήση τα μέχρι τότε ακούσματα από Λάνα Ντελ Ρέι έως jazz, soul, rock ‘n’ roll και R’n’B. Αρχισε να ανεβάζει βιντεάκια στο YouTube με τα τραγούδια που ερμήνευε μπροστά σε ερασιτεχνικές κάμερες κι άφηνε την τύχη της να δουλεύει. Εκείνη την περίοδο η δισκογραφική εταιρεία Panik Records έψαχνε για νέα πρόσωπα και την ανακάλυψε μέσα στην καταιγίδα δεδομένων του Διαδικτύου.

Το πρώτο test drive στη μουσική πίστα στέφθηκε με επιτυχία αφού το «Μόνο μπροστά» που της έγραψε ο μουσικός παραγωγός και ράπερ OGE, την οδήγησε στη συνεργασία με τον Μηδενιστή και το single «Μια ζωγραφιά». Η επόμενη δουλειά της, το «Fallin» με την υπογραφή των Playmen, της έδωσε μια τζούρα από διεθνή καριέρα, αφού κυκλοφόρησε εκτός συνόρων. Οσο περνούν τα τραγούδια και το όνομά της αρχίζει να ακούγεται στο νεανικό κυρίως κοινό, τα views των βιντεοκλίπ της στο YouTube υπολογίζονται πια σε εκατομμύρια. Εξαιρετικά τα πάει και στο ραδιόφωνο, με το single «Πόσες χιλιάδες καλοκαίρια» να παραμένει στο Νο 1 του official airplay chart του Media Inspector πάνω από 10 εβδομάδες. Παράλληλα, το πρώτο ολοκληρωμένο της άλμπουμ «#1», έγινε πλατινένιο σε Ελλάδα και Ευρώπη.

Με την αυτοπεποίθηση ενισχυμένη και πάντα με την «comme il faut» κοσμοθεωρία σε λειτουργία, ανέβηκε στις πίστες εμφανιζόμενη δίπλα σε μεγάλα ονόματα της νύχτας όπως ο Σάκης Ρουβάς και η Aννα Βίσση. Και δεν ξανακατέβηκε. Η έκδηλη φρεσκάδα που εκπέμπει κεντρίζει την προσοχή της Θέμιδας Μαρσέλου, σκηνοθέτιδας του μιούζικαλ «Fame» που τη συμπεριλαμβάνει στο καστ μαζί –μεταξύ άλλων –με τον Νίκο Βουρλιώτη και την Αλέκα Κανελλίδου.

Το μικρόβιο της καλής μαθήτριας λειτουργεί και στην υποκριτική, όπου τα πάει καλά και της επιτρέπει να βάζει πια στο βιογραφικό της την ιδιότητα της ηθοποιού. Το μιούζικαλ της πάει ως είδος, το καταλαβαίνει και η ίδια. Γι’ αυτό και ξεκινά ένα σερί σχετικών παραστάσεων που τη συντηρεί στη θεατρική επιφάνεια μέχρι σήμερα. «Priscilla, the musical» (2014), «Η μελωδία της ευτυχίας» (2015), «Οικογένεια Ανταμς» (2015-2016) και «Mamma Mia» (ακόμα παίζεται) της έδωσαν εμπειρία στο σανίδι και εμπορική επιτυχία για επιβεβαίωση.

Τα μαθήματα που δεν έχει περάσει στη Νομική συσσωρεύονται, η Ποινική Δικονομία είναι το αγαπημένο της, αλλά η καριέρα σας έχει εκτοξευθεί. Το μαρτυρά και η παρουσία της στο μουσικό παιχνίδι του Mega «The music school», όπου ως μέλος της κριτικής επιτροπής καθοδηγούσε τα παιδιά στα πρώτα τους βήματα στη μουσική βιομηχανία. Συνεχίζει την παραγωγή τραγουδιών συμμετέχοντας ακόμα και στο επίσημο soundtrack της ελληνικής ταινίας δράσης «Short fuse».

Με το χαμόγελό της κατάφερε το περασμένο καλοκαίρι να τρυπώσει μέχρι και στο πρόγραμμα του Κέντρου Πολιτισμού Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Ανάμεσα στους πιο «ποιοτικούς» καλλιτέχνες του προγράμματος Metamorphosis, η ίδια έστησε μια μικρή ελαφριά γιορτή για τους θαυμαστές της, παρουσιάζοντας ντουέτα με άλλους ποπ συναδέλφους της όπως η Ευρυδίκη και ο Κώστας Μαρτάκης.

Στα βραβεία του μουσικού καναλιού Mad χρόνο με τον χρόνο κερδίζει περισσότερες διακρίσεις και η «ενηλικίωσή» της στο τραγούδι τής φέρνει χαρές και στο εξωτερικό. Οπως τη βράβευσή της στα ευρωπαϊκά βραβεία του MTV ως «Best greek act». Παρ’ όλα αυτά, δεν σηκώνει το βλέμμα της και φροντίζει να καλλιεργεί διαρκώς την εικόνα της, δηλώνοντας πως της αρέσει να διαβάζει τα έργα του Ντοστογέφσκι, ενώ ο αγαπημένος της ζωγράφος είναι ο Σαλβαδόρ Νταλί.