Σε κάθε περίπτωση, και προκειμένου να διατηρηθεί το όποιο ενδιαφέρον, η διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ έχει αναγκαστεί να κατεβάσει τις προσδοκίες της αναφορικά με τις επενδύσεις που θα κληθεί να υλοποιήσει ο ανάδοχος. Διόλου τυχαία, οι υποχρεωτικές επενδύσεις έχουν περιοριστεί στα 180 εκατ. ευρώ στην επταετία, ενώ και η δυναμικότητα του σταθμού εμπορευματοκιβωτίων πρέπει να φτάσει τα 500.000 TEUs στα εννέα χρόνια.
ΤΑΙΠΕΔ: Στις 24 Μαρτίου οι δεσμευτικές προσφορές για τον ΟΛΘ
Παρατάσεις επί παρατάσεων για την πώληση του 67% του ΟΛΘ, οι δεσμευτικές προσφορές για τον οποίο θα υποβληθούν στις 24 Μαρτίου. Την απόφαση αυτή έλαβε, σύμφωνα με πληροφορίες, το ΔΣ του ΤΑΙΠΕΔ έπειτα από αιτήματα μερίδας επενδυτών και ενώ ο τελευταίος προγραμματισμός μιλούσε για υποβολή προσφορών στα μέσα Φεβρουαρίου.
Εχουν περάσει σχεδόν τρία χρόνια από τον Απρίλιο του 2014, οπότε και προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός, με οκτώ τότε ομίλους να εκδηλώνουν το ενδιαφέρον τους. Αν και στη δεύτερη φάση της διαδικασίας έχουν περάσει και οι οκτώ, εντούτοις δεν είναι σαφής ο ακριβής αριθμός όσων θα φτάσουν μέχρι το τέλος, δηλαδή θα διεκδικήσουν τον ΟΛΘ, καταθέτοντας και προσφορά.
Ανάμεσα στους υποψηφίους συγκαταλέγεται σχήμα γερμανικού επενδυτικού ομίλου που συνεργάζεται με τον επιχειρηματία Ιβάν Σαββίδη, ενώ στη δεύτερη φάση έχει περάσει ακόμη η ολλανδική APM Terminals (θυγατρική της δανέζικης Maersk που διεκδικούσε και τον ΟΛΠ, χωρίς τελικά να καταθέσει προσφορά), όπως και οι Deutsche Invest, Duferco, ICTS, Mitsui, P&O (ανήκει στον όμιλο της Dubai Ports) και κοινοπραξία των ρωσικών σιδηροδρόμων (RZD) με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και την τουρκική Yilport Holding Inc.