Οι κακοί του Σαίξπηρ ξεπηδάνε από τις σελίδες των έργων και ζωντανεύουν επί σκηνής, αναλαμβάνοντας αυτοί τον πρωταγωνιστικό όρο των ιστοριών τους. Αυτή τη φορά μέσα από τους αυτοσχεδιασμούς του Στίβεν Μπέρκοφ. Ο βρετανός ηθοποιός δίνει ένα σόου εξερευνώντας τον ψυχισμό των μοχθηρών χαρακτήρων του βάρδου στο πλαίσιο της παράστασης «Shakespeare’s Villain». Μετά την επιτυχία του στο Γουέστ Εντ του Λονδίνου, το σόου κάνει μια στάση στην παγκόσμια περιοδεία του στην Αθήνα, στις 11 Φεβρουαρίου, στο Μέγαρο Μουσικής.
Ο Μπέρκοφ στη μια παράσταση που θα δώσει στην Ελλάδα, επιστρατεύοντας τα λόγια του ίδιου του Σαίξπηρ, φέρνει κάτω από τους προβολείς τον σκοτεινό κόσμο του Ιάγου, του Μάκβεθ, του Σάιλοκ και του Ριχάρδου Γ’. Ηρωες δαιμονικοί, που άλλοτε είναι γεννημένοι δεσμώτες της κακίας, άλλοτε έρμαια των καταστάσεων και άλλοτε θύματα μιας παρακμιακής κοινωνίας, παίρνουν μορφή και προσπαθούν να ξυπνήσουν στους θεατές τα πιο σκοτεινά γονίδια που υπάρχουν μέσα τους. Παράλληλα, τους υπενθυμίζουν πως δρουν σωστά, έχοντας διαλέξει να συνταχθούν με το καλό του κόσμου.
Εχοντας ο 79χρονος ηθοποιός στο ενεργητικό του συμμετοχές σε γνωστά μπλοκμπάστερ, όπως τα «James Bond: Επιχείρηση Octopussy», «Ο μπάτσος του Μπέβερλι Χιλς», «Ράμπο» και «Αδερφοί Κρέι,» αλλά και ταινίες – ορόσημα, όπως οι «Κουρδιστό πορτοκάλι» και «Μπάρι Λίντον» του Στάνλεϊ Κιούμπρικ, προσεγγίζει τους σαιξπηρικούς ρόλους με ιδιαίτερο τρόπο. Φλερτάρει με την πρόκληση στο θεατρικό σανίδι και με λεπτές κινήσεις προσπαθεί να δώσει όλες τις αποχρώσεις του εσωτερικού κόσμου των κακών αυτών.
ΙΑΓΟΣ, ΡΙΧΑΡΔΟΣ, ΜΑΚΒΕΘ. Η παράσταση αρχίζει με την παρουσία του Ιάγου που πάσχει από δυνατά θερμά συναισθήματα όπως η αγάπη. Στη συνέχεια, στο κοινό αποκαλύπτεται ο Ριχάρδος Γ’ που μιλάει για έννοιες όπως το σεξ, η βία και οι προσωπικές Ερινύες. Ακολουθεί ο Μάκβεθ που, μολονότι έχει πιο ήπια ανθρώπινα χαρακτηριστικά, δηλητηριάζεται από τη Λαίδη Μάκβεθ και περνάει στην αντίπερα σκοτεινή όχθη. Μετά, έρχεται ο Σάιλοκ που πάνω του κουβαλά όλα τα μαύρα στίγματα της κοινωνίας στην οποία ζει και αναπτύσσεται. Ολα τα στοιχεία που συνθέτουν τους διαφορετικούς αυτούς πρωταγωνιστές περνούν μέσα από το φίλτρο του αυτοσχεδιασμού του Μπέρκοφ στη μητρική του αγγλική γλώσσα. Λόγω του σαιξπηρικού περιεχομένου, η παράσταση εντάσσεται στο πρόγραμμα «Shakespeare Lives» του Βρετανικού Συμβουλίου για τον εορτασμό των 400 χρόνων από τον θάνατο του μεγάλου θεατρικού συγγραφέα και στον κύκλο εκδηλώσεων «Θέατρο στο Μέγαρο».