Το νέο 3008 αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά χαρτιά στην κατηγορία των μεσαίων SUV, με ατού την ευχάριστα εκκεντρική σχεδίαση του – που δεν περνά απαρατήρητη στο δρόμο – το ιδιαίτερα ευρύχωρο εσωτερικό του και την θέση οδήγησης (με το μικροσκοπικό τιμόνι και το i-Cockpit ταμπλό του) που παίρνει άνετα βραβείο εργονομίας. Σαφώς, η έκδοση της δοκιμής μας είχε και ένα ακόμη μεγάλο πλεονέκτημα. Το νέο ντίζελ κινητήρα 1.6 BlueHDi με την ισχύ των 120 ίππων, που βάζει σε πειρασμό να το οδηγήσεις για όσα χιλιόμετρα αντέχεις.
Πρώτη θετική εντύπωση, η άνεση του να κινείται τόσο εύκολα, τόσο στο αστικό περιβάλλον όσο και στον αυτοκινητόδρομο του. Σαφώς, στον τελευταίο μπορεί να ξετυλίξει όλο του το ταλέντο . Το νέο SUV της γαλλικής φίρμας, που παντρεύει την SUV εμφάνιση με τις χάρες ενός ευρύχωρου πολυμορφικό, μπορεί να βάλει τα γυαλιά ακόμη και σε μεγαλύτερης «εμβέλειας» – και κατηγορίας – μοντέλα. Πέντε επιβάτες μπορούν να φιλοξενηθούν άνετα στο νέο 3008 με τις άφθονες – πρακτικές θήκες να κυριαρχούν. Μεγάλος είναι και ο χώρος των αποσκευών – στα 520 λίτρα. Ο οδηγός βρίσκει πολύ εύκολα τη θέση που το ταιριάζει ενώ η ενημέρωση του έρχεται από τον στάνταρ ηλεκτρονικό πίνακα 12,3 ιντσών, και την κεντρική οθόνη πολυμέσων των 8 ιντσών, με εντολές αφής.
Οι εφαρμογές αρκετές, τόσο για τα smartphone όσο και για άλλα μέσα, ενώ έξτρα θα βρείτε το σύστημα πλοήγησης 3D με ενδείξεις και στον πίνακα οργάνων.
Με 120 ίππους και επιδόσεις σε κάθε …τερέν
Στο δρόμο, οι 120 ίπποι και τα 300 Nm ροπής αποτελούν τα νούμερα που μπορούν να προσφέρουν στο εντυπωσιακό – και 4,4 μέτρων – SUV εξαιρετικές επιδόσεις. Τα 0-100χλμ/ώρα έρχονται σε 11,2΄΄ ενώ η τελική του αγγίζει τα 190 χλμ/ώρα. Όσό για την κατανάλωση καυσίμου, το εργοστάσιο αναφέρει 4,3 λίτρα/100χλμ. Τόσο στην άσφαλτο όσο και σε πιο δύσκολες συνθήκες, το Peugeot 3008 1,6 Blue HDi πείθει για τα υψηλά αποθέματα πρόσφυσης, ενώ είναι ευχάριστο και ιδιαίτερα ξεκούραστο στο ταξίδι. Με τα ελαστικά M+S” – που είναι για πιο ολισθηρές επιφάνειες – και με αρωγό το σύστημα Advanced Grip Control, περιπλανηθήκαμε με άνεση σε εκτός δρόμου διαδρομές, ενώ στο χιόνι απέδειξε ότι μπορεί να έχει σαφές πλεονέκτημα σε σχέση με μοντέλα του ανταγωνισμού.
Ουσιαστικά, σε πιο ολισθηρά τερέν , ο οδηγός μπορεί να επιλέξει την επιλογή Snow (χιόνι), ένα από τα πέντε προγράμματα του Grip Control Για όσους θα θελήσουν και λίγο πιο περιπετειώδη στοιχεία, το 3008 μπορεί να καλύψει και αυτά, με όπλο τις πολύ καλές γωνίες προσέγγισης και αποχώρησης (20 και 29 μοίρες αντίστοιχα), μαζί με τη μεγάλη απόσταση των 21, 9 εκατοστά από το έδαφος, που επιτρέπουν να περνά χωρίς πρόβλημα αρκετά εμπόδια στις εκτός δρόμου οδήγηση. Στα συστήματα υποβοήθησης, το Hill Assist και Hill Descent Control για ασφαλείς εκκινήσεις και αναβάσεις, το συστήματα ανίχνευσης κόπωσης του οδηγού και προειδοποίησης για ακούσια αλλαγή λωρίδας είναι στο νέο 3008. Στο δια ταύτα, η ντίζελ έκδοση του νέου 3008 δίνει ρεσιτάλ επιδόσεων και άνεσης, κλέβοντας την παράσταση σε όλα τα επίπεδα.