Κλειστός από το ερχόμενο Σάββατο και για διάστημα τριών ημερών θα είναι ο σταθμός του μετρό «Σύνταγμα».

Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας (ΟΑΣΑ) έχει επιδοθεί σε αγώνα δρόμου, κλείνοντας κάθε Σαββατοκύριακο ορισμένους σταθμούς, προκειμένου να συνεχιστεί η εγκατάσταση των μηχανημάτων-πυλών εισόδου-εξόδου (μπάρες) για το ηλεκτρονικό εισιτήριο.

Συγκεκριμένα, το Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2017 και την Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2017, οι σταθμοί «Σύνταγμα» (Γραμμή 2 και Γραμμή 3), «Αργυρούπολη» (Γραμμή 2), «Νομισματοκοπείο» και «Δουκίσσης Πλακεντίας» (Γραμμή 3), θα παραμείνουν κλειστοί, για την εκτέλεση τεχνικών εργασιών που αφορούν την εγκατάσταση του νέου αυτόματου συστήματος συλλογής κομίστρου. Ο σταθμός «Σύνταγμα» θα παραμείνει κλειστός και τη Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου.

Κατά τη διάρκεια εκτέλεσης των εργασιών οι συρμοί θα διέρχονται από τους παραπάνω σταθμούς χωρίς στάση.

Ήδη, η τοποθέτηση των πυλών (μπάρες) εισόδου-εξόδου έχει ολοκληρωθεί σε 17 σταθμούς του μετρό (Σεπόλια, Μεταξουργείο, Ευαγγελισμός, Κατεχάκη, Αττική, Ακρόπολη, Μέγαρο Μουσικής, Εθνική Αμυνα, Ομόνοια, Σταθμός Λαρίσης, Δάφνη, Πανεπιστήμιο, Αγ. Ιωάννης, Αγ. Μαρίνα, Νέος Κόσμος, Ελαιώνας, Χολαργός).

Στους σταθμούς του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου οι χρήστες του «έξυπνου» εισιτηρίου θα πρέπει να το επικυρώνουν δύο φορές, μία στην είσοδο και μία στην έξοδο, στις πύλες των σταθμών. Σημειώνεται, ωστόσο, ότι μέχρι την πλήρη λειτουργία του συστήματος, οι μπάρες στις πύλες παραμένουν ανοικτές, ενώ θα παρέχουν τη δυνατότητα επικύρωσης του εισιτηρίου.

Πάντως, την ίδια στιγμή, οι γνωστοί- άγνωστοι συνεχίζουν τους βανδαλισμούς στα νέα μηχανήματα. Χθες εισέβαλαν, στη 1.10 τη νύχτα, στον σταθμό του ΗΣΑΠ, στο Νέο Φάληρο και προκάλεσαν φθορές σε οκτώ ακυρωτικά μηχανήματα, ενώ αμέσως μετά τράπηκαν σε φυγή.

Η ΕΡΓΟΣΕ

Μία από τις μεγαλύτερες σήραγγες της χώρας, μήκους 4,5 χιλιομέτρων ανά κλάδο, πρόκειται να έχει ολοκληρωθεί πλήρως σε περίπου έξι μήνες από την ΕΡΓΟΣΕ. Χτες, η εταιρεία ολοκλήρωσε τις εργασίες διάνοιξής της.

Πρόκειται για την σήραγγα της Παναγοπούλας, που αποτελεί μέρος του έργου της κατασκευής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων από τη Ροδοδάφνη έως τον Ψαθόπυργο.

Η σήραγγα της Παναγοπούλας, μήκους 4,5 χιλιομέτρων ανά κλάδο, κατατάσσεται στις πέντε μεγαλύτερες σιδηροδρομικές σήραγγες της χώρας και αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Αύγουστο, καθώς έχει κατασκευασθεί άνω του 50% του έργου.