Η ηλεκτροκίνηση δεν απασχολεί μόνο την αυτοκινητοβιομηχανία, όπου τα βολτ έχουν χτυπήσει κόκκινο στα μοντέλα από κάθε κατηγορία και σε κάθε εταιρεία. Πλέον, η ηλεκτροκίνηση μπαίνει στην πρίζα και στις μοτοσικλέτες ανεβάζουν την ισχύ τους με μοναδικό «καύσιμο» το ρεύμα.
Ήδη η μοτοβιομηχανία διαθέτει μεγάλη γκάμα σε ηλεκτρικά δίτροχα – κυρίως σκούτερ μοντέλα, ενώ ο εμπλουτισμός με νέες ηλεκτροκίνητες μοτοσικλέτες θα αγγίξει και άλλες κατηγορίες. Μια ηλεκτρική «γεύση» μας δίνει η Johammer J1, που παίρνει σάρκα και οστά και τα πρώτα νούμερα είναι ιδιαίτερα ενθουσιώδη, τόσο για την απόδοση όσο και την αυτονομία της. Η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα είναι κατασκευασμένη από έναν αυστριακό μηχανικό, η οποία είναι κατασκευασμένη από αλουμίνιο και πλαστικό και ήδη προσφέρεται στην αγορά. Προσφέρεται σε δύο εκδόσεις.
Η πρώτη έχει αυτονομία 150 χιλιομέτρων ενώ η πιο δυνατή μπορεί μετά από μια πλήρη φόρτιση να ξεπεράσει τα 200 χιλιόμετρα! Διόλου ευκαταφρόνητες δεν είναι οι επιδόσεις και των δύο εκδόσεων, όπου η τελική ορίζεται από τον τολμηρό κατασκευαστή στα 200χλμ/ώρα. Στα πρωτοποριακά συστήματα της μοτοσικλέτας ότι διαθέτει και όπισθεν, ζυγίζει 170 κιλά, ενώ η μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από τη σέλα, ώστε να κρατηθεί και χαμηλό και το κέντρο βάρους και να μην επηρεάζεται η ευστάθεια της.
Η σχεδίαση της είναι ιδιαίτερα φουτουριστική ενώ κάποιοι την παρομοιάζουν με αναπτήρα! Η τιμή της δεν είναι και τόσο κολακευτική. Η εταιρεία αναφέρει ότι η βασική έκδοση με την αυτονομία των 150 χιλιομέτρων κοστίζει 22.900 ευρώ ενώ 2.000 ευρώ επιπλέον κοστίζει η πιο ισχυρή έκδοση. Πάντως, όσοι αναζητούν μια πιο φθηνή ηλεκτρική έκδοση, μπορούν να περιμένουν – εφόσον βγει στην παραγωγή – το σκούτερ …τσέπης που ετοιμάζει η Hyundai. Είναι αναδιπλούμενο, ώστε να μπορεί κάποιος να το πάρει μαζί του στο μετρό ή και το γραφείο ενώ λειτουργεί κυρίως ως μέσο μετακίνησης σε πεζόδρομους, ή και δρόμους ήπιας κυκλοφορίας. Το συγκεκριμένο μέσο το παρουσίασε η κορεάτικη φίρμα στην έκθεση τεχνολογίας στο Λας Βέγκας πριν από λίγες ημέρες.