Βγάζει εισιτήρια για

Φρανκφούρτη η ΕΕΤ

Παρεμβατικό ρόλο για την Ελληνική Ενωση Τραπεζών σχεδιάζει η νέα ηγεσία της. Εκτός από τον κύκλο επαφών που ξεκίνησε με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας αλλά και στελέχη της κυβέρνησης, όπως αυτές με τον υπουργό Οικονομίας Δημήτρη Παπαδημητρίου και με τον υπουργό Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτο, ο νέος πρόεδρος της Ενωσης Νίκος Καραμούζης σκοπεύει η ΕΕΤ να αποκτήσει επαφές αλλά και παρουσία εκτός Ελλάδας. Μάλιστα, όπως λέγεται, σχεδιάζει ακόμα και τη δημιουργία γραφείου στη Φρανκφούρτη, κάτι που ήδη έχουν κάνει ενώσεις τραπεζών άλλων χωρών. Για να μαθαίνουν τα νέα από πρώτο χέρι…

Το περιβάλλον

ενώνει τους λαούς

Τα λόγια είναι του Σωκράτη Φάμελλου από την τελευταία συνεδρίαση της Επιτροπής στη Βουλή, όπου συζητείται η συμφωνία για την προστασία του Πάρκου των Πρεσπών, «μιας περιοχής των Βαλκανίων όπου συνυπάρχουν, εδώ και αιώνες, ο άνθρωπος με τη φύση» σύμφωνα με τον ίδιο. Δεν λέω, υπουργέ μου, καλή η συμφωνία για τις Πρέσπες, αλλά στη συμφωνία του Ελληνικού δεν τα πας καλά. Διότι, όπως μαθαίνω, όλο το λύνει το θέμα με τα δασικά ο αναπληρωτής υπουργός και όλο άλυτο παραμένει. Τα κείμενα μάλιστα που στέλνει δεξιά και αριστερά ο Σωκράτης είναι μια στο καρφί και μια στο πέταλο. Αντί δηλαδή να πάρει και να εφαρμόσει όπως έχει τη γνωμοδότηση που ζήτησε και πήρε από το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους, σύμφωνα με την οποία δεν συντρέχει λόγος εμπλοκής με τα δασικά, εκείνος είναι όλο ήξεις αφήξεις. Σαν να ψάχνει να ικανοποιήσει το κομματικό ακροατήριο του ΣΥΡΙΖΑ, όπως λένε οι κακές γλώσσες, τις οποίες εγώ φυσικά δεν πιστεύω.

Ετος μεγάλης

ανόδου το 2017…

…είπε προ ημερών σε συνέντευξή του ο Γιώργος Σταθάκης, προσθέτοντας ότι στόχος της κυβέρνησης είναι η επίτευξη πολιτικής συμφωνίας την ερχόμενη Δευτέρα στο Eurogroup. Τελευταία, ωστόσο, ο φλεγματικός και πάντα χαμογελαστός Γιώργος έχει τα δικά του προβλήματα. Μιλώ για τα ενεργειακά φυσικά και την προ ημερών τηλεδιάσκεψη της ελληνικής πλευράς με τους θεσμούς. Να μη σας κουράζω, δεν υπήρξε πρόοδος σε κανένα ουσιαστικό ζήτημα (πώληση μονάδων, αύξηση δημοπρατούμενων ποσοτήτων κ.λπ.) και φοβάμαι ότι δεν θα υπάρξει μέχρι να περάσει η κουβέντα σε ανώτερο επίπεδο. Καταλαβαίνετε, υπόγεια του Χίλτον και τα ρέστα…

Τρακάρισαν με Σπίρτζη

τα τρένα των Ιταλών

«Οπως και να το κάνεις, με τον Πιτσιόρλα στο ΤΑΙΠΕΔ υπήρχε μια κανονικότητα. Τώρα νομίζουμε ότι ζούμε ημέρες 2015». Τα λόγια δεν είναι κανενός τυχαίου, αλλά ανθρώπου που παρακολουθεί από κοντά τις αποκρατικοποιήσεις, ο οποίος φέρνει ως παράδειγμα τον Χρήστο Σπίρτζη και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ο υπουργός έχει αναλάβει να εκδώσει την απόφαση για τις άγονες γραμμές που αφορά την ετήσια επιδότηση 50 εκατ. ευρώ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ (άρα στην ιταλική Ferrovie) για την επόμενη πενταετία. Υποτίθεται ότι το θέμα είχε κλείσει πριν από την ολοκλήρωση του διαγωνισμού, όμως ο Χρήστος Σπίρτζης το επαναδιαπραγματεύεται. Οι Ιταλοί είναι στο stand buy και η ιδιωτικοποίηση, όπως και η διαγραφή των 750 εκατ. ευρώ παράνομων κρατικών ενισχύσεων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ξανά στον αέρα, αφού μαθαίνω ότι ο Σπίρτζης θέλει τώρα να περάσει το θέμα από το ΚΥΣΟΙΠ…