Ο ίδιος ούτε που θα το σκεφτόταν. Οχι μόνο γιατί όταν επέλεξε να αποσυρθεί από τα εγκόσμια και να ζήσει κοντά σε μια λίμνη της Μασαχουσέτης ονόματι Ουόλντεν, το ημερολόγιο έγραφε 1845. Αλλά και γιατί έκρινε αυστηρά την τεχνολογία. Ισως ήταν κι αυτός ένας λόγος που ο αμερικανός συγγραφέας και φυσιοδίφης Χένρι Ντέιβιντ Θορό κοιμόταν επί δύο χρόνια σε μια καλύβα μακριά από την τύρβη της πόλης, καλλιεργούσε φασόλια, άκουγε το βροντερό κρώξιμο της βαλτομπεκάτσας και τέλος πάντων «ζούσε συνειδητά». Η εμπειρία και οι στοχασμοί του καταγράφηκαν στο ξακουστό «Ουόλντεν ή Η ζωή στο δάσος» (Κέδρος), ένα βιβλίο που την ερχόμενη άνοιξη θα κυκλοφορήσει ως βιντεοπαιχνίδι. «Είναι μια απόπειρα για ένα βίντεογκεϊμ που στον πυρήνα του έχει τη γαλήνη» δήλωνε η Τρέισι Φούλερτον, βασική σχεδιάστρια και υπεύθυνη του ηλεκτρονικού εργαστηρίου USC. Τι σημαίνει αυτό; Ξεκινώντας, υποτίθεται, το καλοκαίρι κι έχοντας στη διάθεσή του ένα έτος, ο παίκτης του Walden: A Game (φωτογραφία) καλείται να χτίσει μια καλύβα, να φροντίσει έναν κηπάκο, να εξερευνήσει το δάσος, να κρατήσει ημερολόγιο ή να περπατήσει μέχρι την πόλη και να πιάσει ψιλή κουβέντα με τον Ραλφ Γουάλντο Εμερσον. Αν το παρακάνει με τη δουλειά, τα «επίπεδα έμπνευσης» πέφτουν και τα χρώματα του παιχνιδιού ξεθωριάζουν. Πράγματα δηλαδή που, σύμφωνα με τη Φούλερτον, ίσως οδηγήσουν όσους νέους αγνοούν το βιβλίο να του ρίξουν μια ματιά.