Η Opel βρίσκεται αυτή τη στιγμή εν μέσω της μεγαλύτερης προϊοντικής επέλασης στην ιστορία της και θα λανσάρει 29 νέα μοντέλα στην αγορά από το 2016 μέχρι το 2020, επτά από τα οποία μόνο το 2017. Γι’ αυτό το μότο της φετινής χρονιάς είναι “7 το 17”. Σαφώς, το μεγάλο ερώτημα είναι αν θα συνεχιστεί η προϊοντική επέλαση της μετά την εξαγορά της φίρμας από τον ομίλο PSA.
Να σημειωθεί ότι, η Opel/Vauxhall για μία ακόμα φορά κατάφερε να αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις της. Σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία, η εταιρεία πούλησε περίπου 1,16 εκατομμύρια αυτοκίνητα το 2016. Αυτό αντιπροσωπεύει μία αύξηση περίπου 46.000 μέσα σε ένα χρόνο, ή 4% και είναι ο υψηλότερος όγκος πωλήσεων από το 2011
Συνολικά, η Opel πέτυχε αύξηση πωλήσεων σε 18 από 22 αγορές, μεταξύ άλλων, σε Γερμανία, Ισπανία, Ολλανδία και Πολωνία. Το μερίδιό της αυξήθηκε επίσης σε δώδεκα αγορές. Το μερίδιο της Opel/Vauxhall επί του συνόλου της Ευρωπαϊκής αγοράς παρέμεινε στα ίδια επίπεδα 5,73%. Οι αισθητά χαμηλότεροι όγκοι πωλήσεων στη Βρετανία μετά την ψηφοφορία για το Brexit αντισταθμίζουν την αύξηση του μεριδίου σε πολυάριθμες Ευρωπαϊκές αγορές.
Το νέο Opel Astra ήταν ο κύριος συντελεστής αύξησης πωλήσεων στην Ευρώπη. Το Ευρωπαϊκό “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2016” κατέγραψε πάνω από 285.000 νέες ταξινομήσεις – αύξηση πάνω από 25% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Έτσι απέσπασε τον τίτλο του bestseller της Opel.