«Κονγκ: η νήσος του Κρανίου»: Αν η ταινία του Πίτερ Τζάκσον αποτελούσε, μεταξύ άλλων, και μια αλληγορία πάνω στην αλαζονεία των όποιων ψυχαγωγών (και το εκμεταλλευτικό τους μικρόβιο), τούτο εδώ το φιλμ βάζει στην άκρη όλες αυτές τις επιφυλάξεις και εν τέλει αποδέχεται αυτό που είναι: μια ταινία δράσης με σχηματικά μηνύματα και εξίσου σχηματικούς χαρακτήρες. Εδώ, μια ετερογενής ομάδα εξερευνητών συγκεντρώνεται για να εξερευνήσει τα βάθη ενός αχαρτογράφητου νησιού στον Ειρηνικό Ωκεανό και φυσικά πέφτει επάνω σε μια σειρά τεράτων, ανάμεσά τους και ο Κονγκ. Το τελικό αποτέλεσμα όμως δεν απωθεί, κυρίως γιατί διαθέτει όλη αυτή την οικονομία που συναντά κανείς σε ένα καλό b-movie (διαδραματίζεται επίσης στα 70s). Και το καστ (Τομ Χιντελστόουν, Τζον Γκούντμαν και Σάμιουελ Τζάκσον) υπηρετεί πιστά αυτή τη σύμβαση.

Βαθµοί: 5

«Καταπληκτικές γυναίκες»: Για το «ανθρωπιστικό» Χόλιγουντ του σήμερα, το μήνυμα έχει ξεκάθαρα μεγαλύτερη σημασία από την όποια κινηματογραφική αξία ενός προϊόντος. Τόπος του δράματος εδώ, η Καλιφόρνια του 1979, όπου μια αποφασιστική μητέρα μεγαλώνει μόνη της τον έφηβο γιο της, σε μια εποχή που σφύζει από επαναστατική διάθεση. Και για να τα βγάλει πέρα με την ανατροφή του απευθύνεται σε δύο νεότερες γυναίκες. Οι διάλογοι έχουν ένα κάποιο νεύρο. Και φυσικά οι παρουσίες των Ελ Φάνινγκ, Γκρέτα Γκέργουικ, Ανέτ Μπένινγκ και Λούκας Τζέιντ Ζούμαν, δεν περνούν απαρατήρητες. Αλλά το τελικό αποτέλεσμα είναι χλιαρό και ανώδυνο, όσο μια απογευματινή τηλεταινία.

Βαθμοί: 3